monkeyboy skrev:Häromkvällen såg jag den där tonårsfilmen där det är någon fest och nåt brev till jennifer love hewitt, alla var där? Jaja, kryllade iaf av buffybekanta.
Glorificus skrev:Vem mer från Buffyverse var med?
poser skrev:Amber Benson
Illyria skrev:poser skrev:Amber Benson
Syns hon? Har för mig att hon står med i credits men att scenerna blev bortklippta?
Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Lustigt att du skrev det nu, jag läste att han dog idag.
Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Hoppas du menar "funny - strange" och inte "funny - haha".
Yog-Sothoth skrev:Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Fel! Givetvis roar jag mig hejdlöst när gamla människor dör.
Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Sorry, my bad...
Yog-Sothoth skrev:Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Binchy skrev:Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Han som spelar "gamla" Xander i Hell's bells är med i chicago Hope på fyran.
Sorry, my bad...
Jag försökte skämta utan smileys, men det gick inte så bra. Så här kommer en:
AKS skrev:Hm, kollade upp Eliza Dushku på IMDb och där brukar de ju vara snabba (för snabba) med att lägga in information om kommande projekt. Men hos Eliza är det tomt efter Tru Calling. Så kan det ju inte vara? Eliza förtjänar arbete. Är det nån som hört nåt som inte finns listat på IMDb?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]