LWes skrev:Kommer någon som sett avsnitt 7x21 ihåg en karaktär som hette Carl, och i så fall var han med mycket?
Chosen skrev:Jupp, talk about a nice thing =)
Men jag hoppades på någon annan för att jag läste på Zap2it.com om det där men jag visste inte vem det skulle vara..
Nu känns det lite halvt. Personen måste vara lite bad också för att krydda upp saker och ting.
HeY skrev:LWes skrev:Kommer någon som sett avsnitt 7x21 ihåg en karaktär som hette Carl, och i så fall var han med mycket?
Paiges skyddslings ex pojkvänn som misshandlade henne! Han var inte med så mycket litegrann bara! (verkligen aggressiv)
HeY skrev:Chosen skrev:Jupp, talk about a nice thing =)
Men jag hoppades på någon annan för att jag läste på Zap2it.com om det där men jag visste inte vem det skulle vara..
Nu känns det lite halvt. Personen måste vara lite bad också för att krydda upp saker och ting.
Sant, kan nästan inte tänka mig henne som ngn annan än "stupid Bridget"
HeY skrev:Chosen skrev:Jupp, talk about a nice thing =)
Chosen skrev:HeY skrev:Chosen skrev:Jupp, talk about a nice thing =)
Jupp.. det borde vara någon med Faith attityd liksom
Chosen skrev:Det skulle vara desperat! =p
Illyria skrev:8.01-02: säsongsstarten förra veckan bekräftade att serien verkligen borde slutat efter s7, senaste avsnittet bekräftar det än mer, men jag kommer säkert fortsätta titta av gammal vana.
Chosen skrev:Jag måste vara ärlig för mig själv.
Charmed är en jätte bra serie men people please ni kan bättre än så.
Först så tycker jag att Billes karaktär borde ha vart med som Faiths i Buffy, det skulle ge serien lite edge.
Jag hoppas på en förändring efter avsnitt 10 där man kan ge serien det den hade mellan Säsong 3 och 4 = )
Men nu är den lite på samma spår som på Säsong 7.
Just ja, Brad Kern är ganska positiv för en nionde säsong ; )
Illyria skrev:Ni verkar helt ha glömt bort spoilermarkeringar.
Chosen skrev:Jag tycker att säsongen började bra, det tycker jag.
Sen så ska man inte vara för snabbt att komma tillbaka helt levande igen för det skulle suga. Utan dom ska leva gömda under ett tag till = )
Men Billie måste ha en bad attityd iaf ; )
Illyria skrev:8.03 var inte bra heller, serien är verkligen en skugga av sig själv numera. Usel storyline, eller usla storylines, och jäklar vad praktiskt att det fanns en nästan helt ny madrass på soptunnan i en gränd där hon råkade falla ner. Phoebe och killen och jordbävningen: stupid.
Skulle lagts ner efter s7.
Illyria skrev:Avsnittet har funnits ute några timmar nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]