Question: Do you have any new dish on The Wire? Is Dominic West (aka Detective McNulty) returning? — Shannon
Ausiello: Yes, Dom is returning, but only on a very limited basis. Word has it Wire producers have agreed to let the in-demand thesp shoot all of his Season 4 scenes in one big clump.
AKS skrev:Oki, jag inser att jag inte sett S3 av The Wire. Inte ens sett klart S2 (men imorgon får jag ep 8 och 11 och 12!! Yay!). Men ändå...
(Ausiello om S4)Question: Do you have any new dish on The Wire? Is Dominic West (aka Detective McNulty) returning? — Shannon
Ausiello: Yes, Dom is returning, but only on a very limited basis. Word has it Wire producers have agreed to let the in-demand thesp shoot all of his Season 4 scenes in one big clump.
What the f***! Jag gillar McNulty. Snyft! Jag vill ha så mycket av honom som möjligt. Eller ungefär i samma dos som nu, rättare sagt. Men, men... jag har ju inte sett S3 ännu så det kanske känns rätt med lite McNulty då det kommer till kritan. Om mindre McNulty resulterar i mer Omar så är det ju all good i vilket fall...
CheeseGuy skrev:Jag har faktiskt inte sett S1...
AKS skrev:Fan, vad den här serien är bra! Har nu två avsnitt kvar av S2 som jag får spara till efter Irland.
t.o.m. 2.10
Det är helt otroligt hur de får en att lära känna och tycka om karaktärerna. Jag menar, se på Ziggy. En idiot om det nånsin fanns en. Låter en anka supa sig till döds, mördar folk... men ändå så känner jag något så oerhört för honom då han är hos polisen och ska skriva under sin bekännelse.
Frank Sobotka... brottsling, men som utan tvekan gör det för en god sak. En sorts modern Robin Hood i hamnen.
Omar... Well, vad mer behöver sägas? Sociopat som är omöjlig att inte älska. Tycker om små knähundar.
Som sagt, vilka karaktärer! Detta är bara tre av femton som skulle vara värda att nämnas.
Rolig grej: då Dominic West i ep 9 ska låtsas som att han inte kan snacka med brittisk accent. Och den oerhört roliga scenen som följer med McNulty och två prostituerade.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]