Question: What have you heard about the rumored changes that UPN has suggested be made to Veronica Mars? Please tell me it's not true! How could they take our wonderfully clever show and turn it into a commercial sell-out already? — Nichole E.
Ausiello: Yes, it's true that UPN has asked series creator Rob Thomas to make some tweaks to the show's format, but nothing — I repeat, nothing — is set in stone. OK, one thing is set in stone: A major cast member is leaving early in the season. And in case you're wondering where the answers to your Rob Thomas queries are, I'm still waiting to get da man on da phone.
Illyria skrev:AKS skrev:Weevil kan jag acceptera utan större problem, men om det är Duncan så kommer jag inte att bry mig över huvud taget.
I agree men någon annan får det inte bli! Men frågan är: är de så major?
Matt skrev:Illyria skrev:AKS skrev:Weevil kan jag acceptera utan större problem, men om det är Duncan så kommer jag inte att bry mig över huvud taget.
Precis finns ju inte så många major. Jag skulle inte räkna Weevil, wallace eller duncan som major. Men de kan ju såklart ha en annan uppfattning. Förhoppningsvis.
CheeseGuy skrev:Matt skrev:Illyria skrev:AKS skrev:Weevil kan jag acceptera utan större problem, men om det är Duncan så kommer jag inte att bry mig över huvud taget.
Precis finns ju inte så många major. Jag skulle inte räkna Weevil, wallace eller duncan som major. Men de kan ju såklart ha en annan uppfattning. Förhoppningsvis.
Precis, själv tycker jag att man egentligen kan se alla regulars som "major".
ey skrev:noike skrev:hännes
medvetet eller slinter t.o.m du på tangenterna ibland? :eek:
tvguide.com skrev:Question: Get on the phone with Rob Thomas already! We need Veronica news! — Jen
Ausiello: I'm trying! I did manage to get UPN entertainment president Dawn Ostroff to comment on the rumored Season 2 tweaks the network asked Rob to make to broaden the show's appeal. Ostroff conceded that she requested "some minor changes," but denied that Mars was being "dumbed down" to make it more compatible with Wednesday night lead-in America's Next Top Model. "I think the reason the show has been so successful is because we let [Rob] go with his passion and his vision. We would never take that away from him." Better not.
AKS skrev:Nej, inte alls.
*AKS står i en mörk vrå med en träpåk i högsta hugg*
marwede skrev:Veronica MArs kommer troligen i höst på SvT enl. inköparen. Den och säsong 2 av Mitt liv som död kommer avlösa varandra. Vet ej vilken som kommer först dock
adolvsson skrev:Verkligen? Var har du hört/läst det? Länk?
marwede skrev:Fick det svaret i ett mejl från personen på SvT som köpt in serien. Det var förvisso någon månad sedan och kanske har SvT tänkt om.
Han skrev att tanken var att den skulle visas på samma tid som "Mitt liv som död" och antingen gå före eller efter de visat säsong 2 av den serien.'
Det var de besked han hade fått om det, men det innebär ju inte att det blir så. Är ju inte han som bestämmer sånt
Tobbee skrev:Angående det där med Veronica Mars och Svt. Men den kampanj ett antal person (inkluderat mig) förde för dryga 1,5 månader sedan (kampanjen lever väl fortfarande ifs) har i princip fått noll/zero/nada respons över huvudtaget. [...]
Därför blir jag uppriktigt förvånad, att du har fått ett såpass informativt svarsmail, men stämmer det som du sade så kanske vi kan förvänta oss att Veronica Mars drar igång i januari någongång nästa år. Om dem nu kör det direkt efter Dead Like me förståss.
adolvsson skrev:Det kan ju faktiskt betyda antingen att dom bestämt sig för att köra DLM först, vilket kan betyda början av nästa år för VM, eller verkligen inte bestämt sig ännu och kommer höra av sig till kampanjdeltagare när dom gjort det. Det kan t o m vara kampanjen som fått dom att inte gå ut med ett säkert svar ännu.
Fast det känns som om det blir lite pest eller kolare (lika smärtsamt, men utan dödlighetsfaktorn) över situationen, eftersom DLM S2 är så jäkla sjukt bra. Den serien var definitivt en av de mer smärtsamma nedläggningar jag varit med om.
Båda två i höst hade naturligtvis varit det ultimata, men går inte det är jag just nu nog rätt glad att det inte är jag som bestämmer sådant där. Faktiskt.
Off skrev:Då har man sett ikapp VM och vad ska man säga egentligen. Hade det inte varit för Kristen Bell hade jag nog inte fortsatt titta på serien. För många dåliga cotw och en hel uppsjö av tråkiga karaktärer. Släng in lite nya karaktärer, få bort en del av de gamla och se till att något mer än arcen är intressant så kan nog s02 bli något att titta på.
*springer och gömmer sig*
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]