Glorificus skrev:Jag känner mig som en ond alien som tar över fler och fler hjärnor i min strävan efter World Domination.
Typiskt Glory. With the brain-suck thingy!

*visslar glatt men lite nervöst på I'm under your spell...
Glorificus skrev:Jag känner mig som en ond alien som tar över fler och fler hjärnor i min strävan efter World Domination.
Nicole skrev:DET HÄR AVSNITTET ÄR UNDERBART
Jag kan se den hur många ggr som helst. och vem visste...att spike hade världens underbabraste röst??haha. nä...nu ska ja banne mej se de igen..hejhej
caffeineaddict skrev:Då är det bara att köpa soundtracket. Om inte den bästa, så åtminstone den mest om (och om, och om)-lyssnade skiva jag har köpt på många, många år.
Tob skrev:varför jag har så otroligt svårt för musikaler. Det är så enkelt som att jag tappar intresse för, hmm det mesta faktiskt. När karaktärer och olika slags figurer utbryter i sång och dans slutar jag helt enkelt att bry mig.
Binchy skrev:Tob skrev:varför jag har så otroligt svårt för musikaler. Det är så enkelt som att jag tappar intresse för, hmm det mesta faktiskt. När karaktärer och olika slags figurer utbryter i sång och dans slutar jag helt enkelt att bry mig.
Det tycker jag de gör så bra här i OMWF, karaktärerna är lika konfunderade som oss (första gången vi ser det) över att de brister ut i sång, "whats this cheery singing all about" och Spike som säger att han är imun, hans min när han inser att även han sjunger är ju helskön.
HeY skrev:Jag har lärt mig alla texterna utantill så jag sitter och sjunger med när jag tittar på detta
Binchy skrev:Om det är fler än jag som är lite halvgalna och vill sjunga med, men har tröttnat på att mumla när man glömt texten, så finns alla texterna här:
http://www.restlessbtvs.com/trivia/index.php?p=147
Langtry skrev:Binchy skrev:Om det är fler än jag som är lite halvgalna och vill sjunga med, men har tröttnat på att mumla när man glömt texten, så finns alla texterna här:
http://www.restlessbtvs.com/trivia/index.php?p=147
Eller så köper man script-boken =)
caffeineaddict skrev:Plus att de redan finns i FAQ:en om jag inte minns fel. Oh well...
DEMON: She's not even half the girl she - ow...
jvc_man skrev:Riktigt Riktigt bra och då är musiken inkluderad! Verkligen häpnadsväckande bra insatser av skådespelarna, spec. Buffy, Spike, Giles o Tara. Avsnittet i sig har en bra och stark story som självfallet förhöjs av den ljuvliga musiken och sången. Lord of the Dance är en mycket cool och underhållande karaktär, plus i kanten!![]()
Avsnittet får 10 av tio möjliga av mig, enkelt! Älskar film-musikaler och kan det bli bättre då än med scoobygang?
Rekommederar starkt Buffy: Once More, With Feeling - Soundtrack.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare