AKS skrev:1.10
Kan ju i alla fall se början på nästa avsnitt...
Qarlsson skrev:AKS is hooked, sweet!
Angående Omar
Omar is da bomb! Fuck! Här har vi en karaktär som i princip bara växer och växer ju längre serien går. Tillhörande en av de mest komplexa, intressanta och bäst skrivna karaktärerna för tv någonsin? I min mening, ja. Skrämmande bra helt enkelt.
AKS skrev:Ah! Men då är ju Omar med mer!! Eller kanske menade du att han växte under S1? Nej, slutet var ju som en hälsning till Omar, the man with charisma.
The Wire är den bästa TV-serie som fortfarande produceras.
Qarlsson skrev:Det enda jag kan säga, för att undvika och bli för spoilerish, är att dina spekulationer kring återkommande karaktärer inte är helt tokiga
Sen så håller jag med javamannens kloka ord. s01 och s02 är bra, riktigt bra, men s03.. s03 är övermänskligt jävla hakan-i-golvet bra. Mästerligt.
Illyria skrev:Vilket avsnitt var det på SVT idag, det tredje? Antingen är s2 svårare att komma in i eller så gillar jag det inte lika mycket. Eller så har jag tappat förmågan att kunna följa en serie på tv.
Illyria skrev:Och vem var det som sa att introt till s2 var bättre? Gillade nog s1 mer faktiskt.
Illyria skrev:Sen känns fallet de jobbar med nu inte lika intressant, kanske blir det längre fram, men det är också personerna runt om som vi lär känna... efter 3 avsnitt är jag inte fast.
RalfiParpa skrev:Vad är det The Shield?
caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Vad är det The Shield?
My little prince!
noike skrev:caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Vad är det The Shield?
My little prince!
Ni har puppet cancer!
monkeyboy skrev:poser skrev:
nuff said.
Inget säger så mycket som röda kryss =P
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare