Det var med stor förväntan jag öppnade det stora och tunga paketet. Snittade upp tejpen, vek upp pappen och lyfte försiktigt ut själva boxen och det försa jag upptäcker är att två av kanterna är ganska kraftig kantstödda. Försöker lugna ner mig och tar istället bort pasten runt boxen. Vänder och vrir på den och begrundar den mycket vackra utformningen på boxen. Detta är konst mina vänner....stilrent som få.
Så när det väl kommer till själva öppnadet av boxen så är locket kraftig dittryckt och kräver verkligen lite kraft. Själva skivorna ligger säsongsförpackade i de klassiska bokformaten. Känns lite trist, även om det var detta jag misstänkte, för jag har ju redan S4-S7 i R2uk bokformat. Men dem skall säljas nu så. Men jag saknar brev från Joss och jag saknar en limitering. Var är numret? numret? Skryta om limitering skall man inte göra om man inte kan prestera ett nummer, eller?
Som alltid är boxar tre gånger vackrare i verkligheten än på bild. Mest är jag besviken över kantstöddheten, det känns riktigt trist faktiskt, med tanke på att den kostade en hel del.
Nej, får intala mig själv att detta var ett bra köp, och min egna lilla tycka-synd-om-sig-själv-present efter denna vidriga vår både fysiskt och psykiskt.
EDIT: Och som vanligt är jag helt värdelös på att ta dugliga kort, kan man inte skriva koden för att förminska bilderna något, så att dem åtminstonde ser aningen skarpare ut? Hoppas det blir bra ändå, ni ser ju hur den ser ut iaf.