Tam skrev:5 "And it cost them their lives!" Bring on the night(?)
RalfiParpa skrev:noike: Tre ord. För. Mycket. Fritid.
Off skrev:Kan man verkligen ha för mycket fritid?
noike skrev:Off skrev:Kan man verkligen ha för mycket fritid?
Tråkiga människor och arbetsnarkomaner påstår det. Men vad vet de?
RalfiParpa skrev:
"Hi, everybody. I missed you guys a lot. Sorry we took so long getting
back from our mission mission but we had to wait out the sun and, well, I
think our mission went very well. We rode on Spike’s hog, which was very
cool, and played some amusing games and, oh, we got some information.
But do you know what? I really need to urinate."
noike skrev:4. "You were my Yoda!" i School Hard. Att Spike tog sig tid att se Star Wars känns fel på något sätt.
noike skrev:5. Andrew och hans "I'm bored. Episode one bored." i Show Time.
Nyx skrev:noike skrev:4. "You were my Yoda!" i School Hard. Att Spike tog sig tid att se Star Wars känns fel på något sätt.
Tycker du? Spike brukar ju ha koll på de flesta populärkulturella referenser, särskilt tv-serier. Han har dock inte extrem koll på biroller som Boba Fett - han måste ju dubbelkolla namnskylten innan han hotar att sabba trions actionfigur i Smashed.
Apropå Star Wars-referenser: Se vidare min signatur...
noike skrev:Fast det mesta sådant tycket jag kom efter han hade fått chippet i huvudet. Innan dess var det mer musik och inte lika mycket sitta framför tv:n för hans del.
Spike: Let's see what's on TV.
Nyx skrev:noike skrev:Fast det mesta sådant tycket jag kom efter han hade fått chippet i huvudet. Innan dess var det mer musik och inte lika mycket sitta framför tv:n för hans del.
Det mesta som t ex Passion kanske kom senare, men redan i School Hard ser man tv:n i deras sovrum och hör honom säga till Dru:Spike: Let's see what's on TV.
A bear skrev:Jag menar, vad ska han annars hitta på när han måste sitta inomhus hela dagarna? Läsa? Bleka håret? Öva grimascher framför spegeln? Hålla långa konversationer med Dru?
The Buffster skrev: ”Wesley Wyndham-Pryce, rouge
demon hunter”, vad finns det att inte älska?
Illyria skrev:Kanske poser framför en kamera dock ;)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare