latarmig skrev:Nejdå, du är inte ensam. Kolla in fortsättningen också, den heter Bottom.
Glorificus skrev:latarmig skrev:Nejdå, du är inte ensam. Kolla in fortsättningen också, den heter Bottom.
Det här är ju helt galet. För två timmar sedan satt jag med halva min klass och pratade om just Bottom. :D Har ingen aning om vad det är, men det är tydligen det roligaste som finns.
GREAT hiding place, Mike.
Toxteth O'Grady, USA!
I'm not really foreign, you know. I just do it to appear more su-fis-ti-katid!
The person who drinks it will become an axe-wielding homicidal maniac, it's a cure really... for not being an axe-wielding homicidal maniac.
noike skrev:A bear: för att inte tala om den här klassikernThe person who drinks it will become an axe-wielding homicidal maniac, it's a cure really... for not being an axe-wielding homicidal maniac.
- Do you dig graves?
- Yeah, they're allright.
noike skrev:Glorificus skrev:Det här är ju helt galet. För två timmar sedan satt jag med halva min klass och pratade om just Bottom.Har ingen aning om vad det är, men det är tydligen det roligaste som finns.
Shock! Horror! Bottom är lysande och precis som Young Ones borde det vara obligatorisk tittande på när man är i tonåren.
NEIL: He's gonna get us! He's gonna turn us into vampires, and we'll all be dead, and yet still alive! Like Leonard Cohen!
Glorificus skrev:latarmig skrev:Nejdå, du är inte ensam. Kolla in fortsättningen också, den heter Bottom.
Det här är ju helt galet. För två timmar sedan satt jag med halva min klass och pratade om just Bottom.Har ingen aning om vad det är, men det är tydligen det roligaste som finns.
Eisa skrev:rik är så klockren, det räcker med att jag ser honom i bild för att börja garva.
Glorificus skrev:Plötsligt dyker de här serierna upp till höger och vänster. Mitt i prat om sitcoms (okej, kanske inte så konstigt med tanke på det ämnet) började vår gästföreläsare idag prata om... Young Ones.
Darling fascist bully-boy:
Give me some more money you bastard!
May the seed of your loins be fruitful in the belly of your woman,
Neil.
Neil: Don't hit me, I'm a Vegetarian!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare