Binchy skrev:Sades det inte något om att vi skulle utse en vinnare för varje säsong och sedan låta säsongsvinnarna tävla mot varandra? Shanshu är väl sist på ettan och Judgement först på tvåan, eller minns jag helt fel?
Glorificus skrev:Binchy skrev:Sades det inte något om att vi skulle utse en vinnare för varje säsong och sedan låta säsongsvinnarna tävla mot varandra? Shanshu är väl sist på ettan och Judgement först på tvåan, eller minns jag helt fel?
Jepp. Och det vore kanske smartast att göra så, få fram en vinnare för varje säsong.
Inte för att jag kanske ska uttala mig - jag är för obeslutsam för att rösta över huvud taget längre... Men jag är en entusiasisk betraktare av den spännande röstningsprocessen.
mattek72 skrev:Glorificus skrev:Binchy skrev:Sades det inte något om att vi skulle utse en vinnare för varje säsong och sedan låta säsongsvinnarna tävla mot varandra? Shanshu är väl sist på ettan och Judgement först på tvåan, eller minns jag helt fel?
Jepp. Och det vore kanske smartast att göra så, få fram en vinnare för varje säsong.
Inte för att jag kanske ska uttala mig - jag är för obeslutsam för att rösta över huvud taget längre... Men jag är en entusiasisk betraktare av den spännande röstningsprocessen.
sus@n, hur ska du ha det? Smitare
sus@n skrev:Jag vet att andra har velat ha andra alternativ men jag vill som sagt köra detta - men jag är för att andra tournament finns! Det är bara skoj!
JRT skrev:mattek72 skrev:Glorificus skrev:Binchy skrev:Sades det inte något om att vi skulle utse en vinnare för varje säsong och sedan låta säsongsvinnarna tävla mot varandra? Shanshu är väl sist på ettan och Judgement först på tvåan, eller minns jag helt fel?
sus@n, hur ska du ha det? Smitare
Från Buffytrådensus@n skrev:Jag vet att andra har velat ha andra alternativ men jag vill som sagt köra detta - men jag är för att andra tournament finns! Det är bara skoj!
mattek72 skrev:JRT, du kan släppa ut sus@n nu
sus@n skrev:Se vad som händer! Jag är borta i två dagar ca (har biljetter till premiären nu) och så låter ni Five By Five vinna över To Shanshu in LA som är helt klart bäst i säsong 1
![]()
sus@n skrev:Och bara så ni vet så har JRT bara en sjuk fantasi om att ha mig i sin garderob
sus@n skrev:18 - 1 till Five By Five..
Five By Five
VS
First Impressions
JRT skrev:sus@n skrev:18 - 1 till Five By Five..
Five By Five
VS
First Impressions
Nä, nä, nä! Are You Now Or Have You Ever Been först!
Take 'em all.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare