Hjälp! kollade på bilder... =(

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Hjälp! kollade på bilder... =(

Inläggav Zaxx » sön nov 02, 2003 15:00

Asså va i hela hisingen händer...
sökte lite efter bilderp å Angel.. eller plancher (stavning?) mm på nätet...

så såg jag massa bilder på "Tha Gang from Buffy" o The Gang from Angel--- där var massa folk som inte är med nu... =( asså jag gillar inte när det kommer för mkt nya med i serierna... blir det sämre med de nya eller?.. hmmm :/ det känns liksom FEL... hittills verkar det bara vara jag som nästan sätter S4 av buffy HÖGST på listan... o det kanske gör att jag inte gillar de kommande säsongerna ? :/ jag är OROLIG.. hjälp..

fast säg nu inget som spoilar.. jag har redan spoilat för mkt genom att kolla på blder =(
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Off » sön nov 02, 2003 15:42

Svårt å veta vad man ska säga när man inte riktigt vet vilka personer du menar. Jag kan dock säga att jag inte tycker illa om någon ny figur i någon av serierna.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Re: Hjälp! kollade på bilder... =(

Inläggav Susan » sön nov 02, 2003 19:43

Zaxx skrev:Asså va i hela hisingen händer...
sökte lite efter bilderp å Angel.. eller plancher (stavning?) mm på nätet...

så såg jag massa bilder på "Tha Gang from Buffy" o The Gang from Angel--- där var massa folk som inte är med nu... =( asså jag gillar inte när det kommer för mkt nya med i serierna... blir det sämre med de nya eller?.. hmmm :/ det känns liksom FEL... hittills verkar det bara vara jag som nästan sätter S4 av buffy HÖGST på listan... o det kanske gör att jag inte gillar de kommande säsongerna ? :/ jag är OROLIG.. hjälp..

fast säg nu inget som spoilar.. jag har redan spoilat för mkt genom att kolla på blder =(

Var i serierna är du?
Dem nya karaktärerna i Buffy lyfter upp serien om jag får säga det själv. Var en aning reserverade när jag såg dem nya karakäterna men det tog itne lång tid förren jag tyckte dem var hur bra som helst.
Susan
Minion

Inläggav gaspode » sön nov 02, 2003 19:51

Klart är att man alltid har blandade känslor när det kommer nytt folk, men jag tycker att de flesta funkar bra. Ta det lugnt och lita på Mutant Enemy, även när det verkar väldigt konstigt :D
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Zaxx » sön nov 02, 2003 20:46

jag är i mitten av Buffy S4 o således oxå i mitten av S1 ... =)

men men.. säg nu inget som spoilar.. men de nya tjejerna o killen i Buffy vill jag INTE ha dit.. =( snyft...
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Off » sön nov 02, 2003 21:09

Hmm har svårt å veta vem du menar i Buffy kanske baraär temporär hjärnblödning men om du har länken till bilden så kollar jag gärna
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Zaxx » sön nov 02, 2003 21:13

haha såg nu vilken sida jag var inne på.. OCH det var ingen kille i Buffy bara tjejer.. jag såg fel..

men däremot Angel.. =( fick ju vissa spoiler rykten o frivilligt ngn gång på dvdforum... o de varkar ju vara sanna om man ser på den bilden...
hmmm :/

återigen INGA SPOILERS tack ;)

http://spoiledrotten.tvheaven.com/

ps. förstasidan bara där alltså.. ser man 3 (!!) olika serier!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav AKS » sön nov 02, 2003 22:06

Zaxx: Då jag hade sett fyra säsonger av Buffy var S4 min favoritsäsong!! oroa dig inte. Numera är det S5 som är min favoritsäsong så du kommer förhoppningsvis också att gilla den.

Ang nya killen i Angel: Inte för att göra dig besviken, men han bidrar inte med speciellt mycket. Egentligen skulle jag vilja tillägga lite saker för att förklara mig, men det skulle vara spoilers. :)

Den nya tjejen i Buffy bidrar med en hel del... huruvida det är på ett bra eller dåligt sätt tvistar många om. Skulle vilja tillägga lite saker här också, men, men...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Off » sön nov 02, 2003 23:03

Angående killen så vill jag veta vad du menar med att han inte bidrar å vad man ska göra när man bidrar :)

Fast det kanske är en diskussion man kan ta någon annanstans ;)
Kan säga såhär Zaxx. De två kommer leda till många diskussioner
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Susan » sön nov 02, 2003 23:30

Zaxx skrev:haha såg nu vilken sida jag var inne på.. OCH det var ingen kille i Buffy bara tjejer.. jag såg fel..

men däremot Angel.. =( fick ju vissa spoiler rykten o frivilligt ngn gång på dvdforum... o de varkar ju vara sanna om man ser på den bilden...
hmmm :/

återigen INGA SPOILERS tack ;)

http://spoiledrotten.tvheaven.com/

ps. förstasidan bara där alltså.. ser man 3 (!!) olika serier!

Man ska inte vara så rädd för förändringar.
Oftast blir det till det bättre.
I Buffy och Angle kunde det inte har blivit bättre.

Hade varit enklare och förklara om du hade sett längre men jag hoppas du nöjer dig med att det inte blir förstört trots nya karaktärer ;)
Susan
Minion

Inläggav AKS » sön nov 02, 2003 23:39

SPOILER ANGEL (t.o.m. S5 [avsnitt 5.4])
Off:
Gunn bidrar enligt mig inte till intressanta storylines i Angel. Han är mest bara *där*, varför vet jag dock inte. Han är utan tvekan den regular som varit mest ointressant i Buffyuniversumet. Och han hade så mycket potential i S1!! Och i början av S3 då han förklarar att han aldrig kan bli Angels vän... Vad hände med det efter That Old Gang of Mine? Ingenting. Kärlekshistorien med Fred var ju en riktig snoozer.

Så, visst har han bidragit eftersom han över huvud taget är där, men grabben är ointressant. Sen passade han bra med Gwen i S4 och hade lite gnista där och nu i S5 så ser det *mycket* lovande ut. Men under S2, S3 och S4 har han mest varit en "waste of space". Vad tycker du (om Gunn som karaktär)?

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Off » sön nov 02, 2003 23:43

AKS: spoiler för hmmmm, ja läs inte om ni inte heter AKS

Jag tycker det är en intressant figur. Från de avsnitt då han hatade angel, var tvungen å döda sin egen syster tills det att han dödade Freds lärare för att hon inte skulle behöva ha det på samvetet. Kan erkänna att han hade kunnat användas mer men tycker inte att han är så ointressant som du verkar finna honom.
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Susan » sön nov 02, 2003 23:46

Jag måste fråga, hur får ni spoilerrutorna så svarta?
Väldigt effektivt
Susan
Minion

Inläggav AKS » sön nov 02, 2003 23:48

Off (samma spoilervarning som tidigare):
Ja, visst var det intressant där i början av S1! Det var ju då jag gillade Gunn. Och mordet på Freds lärare var en höjdare, i brist på bättre ord, men i slutändan resulterade det inte i något annat än att seriens tråkigaste par gjorde slut. About damn time, om ni frågar mig! :) Gunn mördade en människa. En hemsk människa, men likväl... Lite mer borde det väl ha påverkat honom?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » sön nov 02, 2003 23:49

Lite fel här. :)
Senast redigerad av AKS sön nov 02, 2003 23:50, redigerad totalt 1 gång.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » sön nov 02, 2003 23:49

Susan:

Använd taggarna: [spoiler.] [/spoiler.]

(fast utan punkterna)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Off » mån nov 03, 2003 0:03

AKS: Spoiler varning alla utom AKS exploderar
så egentligen menar vi nog samma sak. En _intressant_ figur som inte använts fullt ut.
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav AKS » mån nov 03, 2003 14:03

Samma spoilervarning as every year
Jodå. Karaktären har potential att vara mycket intressant, men som sagt... vi tycker nog ganska lika. Hallelujah! Jag trodde att jag var dömd att vara kärringen mot strömmen för alltid! :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Återgå till Allmänt om BtVS