Yog-Sothoth skrev:Spoiler Lane i säsong 5:
nte pga. själva faktumet (to each his own) att hon inte vill, utan orsaken. Hon vet själv att det är för att hon har haft en strikt kristen uppväxt som hon avskyr, och det enda som har fastnat hos henne är att hon inte kan ha föräktenskapligt sex. Men om det nu är så värdelöst med kristen uppfostran, hon tycker inte om sina föräldrar, etc, vad är då problemet?
Som sagt, hon får tycka vad hon vill, jag tycker inte anledningarna känns trovärdiga bara.
Illyria skrev:Och? Hon är utmärkt som Lane!
Illyria skrev:Ja, "titta vad gammal hon är och ska spela en som är 20!" typ, men om det inte var så; bra
caffeineaddict skrev:Up to date med serien! Såg precis 5.19 till frukost. Känns bra. Älskar serien, det är en ny favorit.
Yog-Sothoth skrev:Bra, nu existerar den!
'adolvsson skrev:Yog-Sothoth skrev:Bra, nu existerar den!
The what with the huh?!
poser skrev:Yog-Sothoth skrev:'adolvsson skrev:Yog-Sothoth skrev:Bra, nu existerar den!
The what with the huh?!
Serien alltså, dvs Gilmore Girls. Den finns nu.
retard?
Illyria skrev:5x20: Rorys första dag på tidningen, hon kommer dit och blir en totalt annan person, det kändes lite väl överdrivet. Rory har haft andra nya saker av det här slaget tidigare och inte reagerat så... barnsligt. Känns som hon aldrig under seriens gång varit barnslig.
Emily och RichardSpeciellt Emily, värsta suckup och totalt tillgjort och extremt idiotisk mot Lorelai. Riktigt tragiskt att titta på. Helt blinda och döva för några andra kommentarer också, något som skulle störa deras lilla "perfekta" värld.
Vad säger att Lorelai inte skulle kunna resa OCH vara med Luke?
Utöver E&Rs hemskheter och Rorys okaraktäristiska flipout var det ett rätt bra/stabilt avsnitt ändå.
Yog-Sothoth skrev:Jag förstår inte riktigt vad du menar med att hon inte var sig själv. Jag tyckte hon betedde sig precis som man kan tänka sig på sitt första jobb; lite blyg, osäker och allmänt bortkommen.
Illyria skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag förstår inte riktigt vad du menar med att hon inte var sig själv. Jag tyckte hon betedde sig precis som man kan tänka sig på sitt första jobb; lite blyg, osäker och allmänt bortkommen.
Det som hände var inte det konstiga, troligt scenario, utan att det blev för off för karaktären. Sen när springer Rory och skriker med pipig hög röst osv. Jag kände inte alls igen Rory och det flamsiga/barsnliga sätt som tog över, karaktären har aldrig varit en clown, men blev nu mer som Susan i Desperate Housewives - inte Rory. Alldeles för okaraktäristiskt och det blir därmed dålig kontinuitet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare