av Binchy » sön apr 10, 2005 18:11
Vampire Lover skrev:Okay... nu villl jag bara veta om det är det där med stålarna som skrämmer bort folk! Det är liksom inte så att jag är helt pank, jag har ju uppåt 1000 lappen (och det anser jag är lite lite om man vill få tag i alla sesongerna!) det var det jag menade! Men jag har har ju faktiskt cash.
Tror inte att det är något som skrämmer i väg folk. De flesta här är Buffygalningar och vill inte skiljas från sina Buffysäsonger. Kanske, kanske att någon som har köpt SuperBuffyBoxen, trots att de redan hade några säsonger vill bli av med dem, men annars är detta inte bästa stället att hitta folk som vill bli av med sina Buffy.
Annars är det väl inga problem alls att
få tag i Buffy. De finns i de flesta välsorterade videobutiker jag har besökt, de flesta nätbutiker har väl dem också. Kolla på Pricerunner så får du nog fram bästa billigaste ställe. Tusen kronor kommer ju inte att räcka länge, men du får väl köpa en eller ett par säsonger och sedan spara ihop mer pengar.
Lycka till!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?
An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not