latarmig skrev: Människor upptäcker kvalitet till sist även om det tar tid (åratal). Men om man förstör kvaliteten, vad finns det då att upptäcka?
Sååååååå sant.
latarmig skrev: Människor upptäcker kvalitet till sist även om det tar tid (åratal). Men om man förstör kvaliteten, vad finns det då att upptäcka?
Ai skrev:Nu står jag iofs inför ytterligare en liten utmaning: berätta för dom att jag åker till London i oktober med två tjejjer jag EGENTLIGEN aldrig träffat för att gå på Buffy/Angel con.... Nåja, dom får helt enkelt 'gilla läget'.
Hörri killar ni måste se Buffy. (alla tittade konstigt på honom) Jo, jag vet (fortsatte han med huvet högt), men... tjejen är otroligt grym och efter 3 fyra säsonger när avsnitten inte längre är så fristående är den skitbra. Man blir fast lixom (han skrattade) (kompisarna nickade och såg ut att fundera lite på det faktiskt)
Gråta till Buffy? Det är ju som att gråta till Fresh Prince!
malavel skrev:Jag fick följande kommentar av min äldre bror.Gråta till Buffy? Det är ju som att gråta till Fresh Prince!
Gråta till Buffy är helt legitimt. Särskilt till Becoming. Det var första gången som jag grät till Buffy. Inte den sista, men jag är inte så blödig vanligvis (tyvärr kanske). Becoming var det avsnitt som gjrode mig Buffy-frälst förövrigt. Det är jag nog inte ensam om...Garim skrev:malavel skrev:Jag fick följande kommentar av min äldre bror.Gråta till Buffy? Det är ju som att gråta till Fresh Prince!
Uhm, gråta... Det gör jag ofta till BuffySenast idag... såg Becoming med mina söner
Samma här. Såg ett par avsnitt på fyran. Inga hela dock men jag fattade aldrig vad som hände. Va? tjej? vampyrer? och hon har av någon anledning superkrafter? huh? Hängde inte med.Taura-Tierno skrev:Jag tyckte att buffy verkade larvigt, först. Fast det var bara för att jag såg ett avsnitt när jag var mindre, och det gick på fyran.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare