Angrypuppy skrev:Kan Spike with a soul klå Angelous??
A bear skrev:Drutten
noike skrev:A bear skrev:Drutten
Sluta mad det där. Juliette Landau är ingen rysk koalabjön på LSD.
Rombat skrev:Jag tror Spike utan själ skulle ta det om det var bara de två i ett rum (with oils of somekind involved) men att Angelus aldrig skulle ge sig in i en schysst fight.
A bear skrev:Angel med själ vs Spike med själ = Spike vinner, men nätt och jämnt.
Illyria skrev:A bear skrev:Angel med själ vs Spike med själ = Spike vinner, men nätt och jämnt.
Nja, jag vet inte. Spike vann en gång men då var också Angel något försvagad. Vid en re-match vinner Angel.
Illyria skrev:A bear skrev:Angel med själ vs Spike med själ = Spike vinner, men nätt och jämnt.
Nja, jag vet inte. Spike vann en gång men då var också Angel något försvagad. Vid en re-match vinner Angel.
Matt skrev:Who would win in a fight?
Buffy the vampire slayer or Xena the warriorprincess?
Rombat skrev:Matt skrev:Who would win in a fight?
Jag tror personligen att de enda som någonsin skulle rå på Buffy är Raphael i TMNT eller Zorro.
noike skrev:Rombat skrev:Matt skrev:Who would win in a fight?
Jag tror personligen att de enda som någonsin skulle rå på Buffy är Raphael i TMNT eller Zorro.
Godzilla represent! För sautan.
Rombat skrev:noike skrev:Godzilla represent! För sautan.
Raphael har spöat jättekrang, jättedrakar, jättehajar med ben och jättemutantframtidskatter.
noike skrev:Rombat skrev:noike skrev:Godzilla represent! För sautan.
Raphael har spöat jättekrang, jättedrakar, jättehajar med ben och jättemutantframtidskatter.
Ursäkta mig men Raphael är en jävla mes. Hur många har han dödat? 'Zilla har haft ihjäl en stad och det bara medan han försökte ta sig till tunnelbanan. När Godzilla fiser så försvinner hela förorter.
Rombat skrev:En ninja kan inte va en mes. Plus han har skal. Och en bandana runt skallen. Som är kal. Godzilla har jäkla fjäll.
noike skrev:Rombat skrev:En ninja kan inte va en mes. Plus han har skal. Och en bandana runt skallen. Som är kal. Godzilla har jäkla fjäll.
TMNT är undantaget till ninjaregeln.
Godzilla har inte fjäll, han har gummi -- som en jättestor naturkatastrof i kondomform.
CheeseGuy skrev:Elliin skrev:jaha, glöm det. klockan går visst en timme för fort här på forum såg itne det. -.-'
Gå in på din profil och se till att tidszon står på GMT + 1 timme, så stämmer det.
Matt skrev:Who would win in a fight?
Passion... It lies in all of us. Sleeping...
...waiting... And though unwanted...unbidden... it will stir...open its jaws, and howl.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare