VelocityBoy skrev:Jag tycker dock inte att du skall sluta posta bara för det![]()
VelocityBoy skrev:Jag tycker att s6 är ojämnare än s7 och det är väl framförallt den klumpiga drogmetaforen, irriterande Dawn och svackan på mitten som gör att jag gillar s7 aningen bättre.
Miss Slayer skrev:jättebra avslutning!! men så tråkigt att det inte finns mer buffy avsnitt nu!
Miss Slayer skrev:jättebra avslutning!! men så tråkigt att det inte finns mer buffy avsnitt nu!
HeY skrev:Varför måste det vara slut?? Största önskan just nu, GÖR EN NY SÄSONG! Vet att det typ är omöjligt, men ändå!
Varför skulle Anya dessutom dö, hon var en utav mina favoriter, jag ville att hon och Xander skulle bli ihop igen, ihop på riktigt alltså!
HeY skrev:Största önskan just nu, GÖR EN NY SÄSONG! Vet att det typ är omöjligt, men ändå!
LWes skrev:Det skulle aldrig hända. Ingen serie gör en ny säsong flera år efter serien har slutat.
noike skrev:LWes skrev:Det skulle aldrig hända. Ingen serie gör en ny säsong flera år efter serien har slutat.
Ahrm, Family Guy?
LWes skrev:noike skrev:LWes skrev:Det skulle aldrig hända. Ingen serie gör en ny säsong flera år efter serien har slutat.
Ahrm, Family Guy?
Fan, jag hoppades att ingen skulle märka det...
Men det är faktiskt en tecknad serie vilket är helt annorlunda.
noike skrev:LWes skrev:noike skrev:LWes skrev:Det skulle aldrig hända. Ingen serie gör en ny säsong flera år efter serien har slutat.
Ahrm, Family Guy?
Fan, jag hoppades att ingen skulle märka det...
Men det är faktiskt en tecknad serie vilket är helt annorlunda.
Nej, det är det inte eftersom du behöver organisera grymt mycket mer, ungefär ett tecknarlag/avsnitt. Nästan allt måste vara klart innan de kan börja visa avsnitten.
LWes skrev:Jag menade inte så. bara att i tv gör man inte så att man startar en ny säsong av en gammal avslutad serie. Det finns så pass många exempel på serier som tagit slut och sen gör dom en fortsättning i en ny serie.
noike skrev:LWes skrev:Jag menade inte så. bara att i tv gör man inte så att man startar en ny säsong av en gammal avslutad serie. Det finns så pass många exempel på serier som tagit slut och sen gör dom en fortsättning i en ny serie.
I amerikansk tv är det ovanligt men jag har för mig att det faktiskt har hänt. I britisk tv däremot kan det gå två tre år mellan säsongerna utan att det känns konstigt.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Förresten, kan någon förklara för mig vad Angel fick amuletten ifrån, och informationen om Sunnydale? Hände det precis efter Jasmine-arcen men innan deras besök på W&H? Ingick det i hans deal med W&H? Jag såg S4 nyligen, men minns inga referenser till Buffy....
LWes skrev:Han får den av Lilah i sista avsnittet av säsong 4 när dom "tar över" W&H har jag för mig. Det var väl delvis därför Angel går med på dealen har jag för mig...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare