Firefly har jag kvar...

Dollhouse - LÄNGTAR! Tror det har alla möjligheter att bli precis hur bra som helst! Om det får chansen vill säga. Av vad jag hört om Fox så är det väl inte så bra på det.
makane skrev:Firefly har jag kvar...
Garim skrev:makane skrev:Firefly har jag kvar...
Det tycker jag du ska göra något åt snarast
makane skrev:Garim skrev:makane skrev:Firefly har jag kvar...
Det tycker jag du ska göra något åt snarast
Jajamen. Tänkte se klart Angel först bara, säsong 5 kvar. Har skjutit på den några dagar. Blir så sorgligt när jag varken har Buffy eller Angel kvar...
LauraP skrev:Men Buffy-forum fortsätter i evighet!
caffeineaddict skrev:LauraP skrev:Men Buffy-forum fortsätter i evighet!
DON'T JINX IT!
Question: I am beyond thrilled about the new Joss Whedon and Eliza Dushku project! You should get a bonus for that kind of scoop. — Beth
Ausiello: I couldn't agree with you more. And I haven't even told you yet what Joss told me about Eliza's leading man. Yep, a male character will be involved with her Echo alter ego, but, Whedon noted, "not in a buddy way. Their relationship will take some time to come together and will be constantly evolving." If you're thinking Buffy and Angel, Part Deux, think again. "Echo is not capable of having a true love," he insists, since she becomes someone new, body and soul, every week. On the other hand, he contradicts, because of that, in a way, "She'll have a true love every week. It's part of her plight that when she feels something strongly, it gets taken away from her. And the person she's closest to in the show, her relationship with him will not in any way be simple. Nobody in this piece comes away clean." Man, I'm confused already — and I love it!
eynosh skrev:Är det bara jag som tror att Ep 1 och 2 kommer sändas lördag natt på samma dag, ep 3 veckan därpå och att serien sen läggs ner och resterande avsnittt kommer med i dvd-boxen? Självklart sänds även Ep 1-3 i fel ordning och man börjar med ep 5.
eynosh skrev:Är det bara jag som tror att Ep 1 och 2 kommer sändas lördag natt på samma dag, ep 3 veckan därpå och att serien sen läggs ner och resterande avsnittt kommer med i dvd-boxen? Självklart sänds även Ep 1-3 i fel ordning och man börjar med ep 5.
noike skrev:Alltså varför?
Ruccola skrev:Det finns: http://www.petitiononline.com/DOLLHAUS/petition.html
noike skrev:Alltså varför? Det kommer dels göra FOX avigt inställda till tittarna direkt -- förklarligt i och för sig och de är redan jobbigt nonchalanta mot allt utom tittarsiffror, men man behöver inte gå och peta dem i ögat med en penna innan de ens börjat serien.
noike skrev:Inga starka ord kanske, men med tanke på att serien inte har mer än en skapare och en skådespelare och inget annat så är det jävligt gnälligt. Hjälper inte till att få FOX på "andra tankar", snarare tvärt om. Sådant här förstör för de få tv-gräsrotsrörelser som kan fungera.
mattek72 skrev:Liten artikel på kanal5's hemsida. Efter Buffy kommer Dollhouse
Har inte Joey eller Angel lärt dem nånting? Att bygga en ny tv-serie kring en redan populär karaktär har väl aldrig varit en lyckad idé direkt.
While the strike has certainly halted development on Dollhouse, Dushku has been hard at work preparing for the series. With regards to training for the role, she said “I definitely realize that my body in motion is my body how I like it. So I’ve been in a lot of motion and getting ready in a lot of ways. So when it comes, it’s going to be explosive.”
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare