caffeineaddict skrev:Originalet är dock precis underbart. Bara så du vet, VB.
VelocityBoy skrev:HeY: Har de verkligen klippt bort andra raden den blir ju helt oförståelig på det här sättet...
I am the son, I am the heir
of a shyness that is criminally vulgar
...ska det ju vara, vad annars är en han the son and the heir av?
Det känns märkligt att någon som har god nog smak att gilla the Smiths är knäpp nog att använda sig av en cover och sedan klippa i texten på ett sätt som får Buffy på femmans tidiga sändning att se sammanhängande ut.
AKS skrev:Alltså, jag kanske är snett ute nu, men rent generellt så tror jag inte att BtVS-fans brukar gilla Charmed. (Och tvärtom kanske också.) Det handlar om vad man begär av story och karaktärsutveckling o.s.v..
sharatec skrev:Nå, Shannen Doherty hoppade av
jag har aldrig älskat den i stil med Buffy eller Angel. Jag får inte samma koppling med huvudpersonerna som jag har fått med Buffy, Angel, Willow osv
Ai skrev:Wierd Al Yankovich verision av I'm Bad?
Nej. Nu var jag dum (Jag har haft den på hjärnan i en timme nu). Jag gillar Charmed's intro. Det enda jag faktist gillar med serien. Smiths-låten, vackra San Fransisco vyer... whats not to like?
HeY skrev:Nej, jag står fast i mitt beslut. CHARMED ÄR EN VÄRDIG SERIE
Den är inte ett sömnpiller. Den är underhållande och bra och rolig och spännande och häftig och cool(sak samma) och den äör jätte bra.
Jag lovar, titta på de avsnitt jag skrev tidigare så kanske ni också tycker det är bra! Har ni redan sett det och ändå inte tycker det är bra, så behöver ni nog en terapeft (hehe, skämta bara)
Men den är i alla fall bra, tycker jag!
HeY skrev:Någon som blev övertygad eller ska titta på avsnitten jag tidigare nämde??
Tinder skrev:Jepp riktigt bra intro låt, gillar orginalet men ska det vara en cover ska det vara Tatus. En av de få låtar med tatu som jag gillar
HeY skrev:Någon som blev övertygad eller ska titta på avsnitten jag tidigare nämde??
Wow. Bara....wow. Jag tror jag kommer behöva en terapeut ändå nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]