Garim skrev:Men... Jäklar vad mycket sex det var i det här avsnittet. Nu får jag tänka en och två ggr om jag ska låta min 10-åriga son se detta
adolvsson skrev:Garim skrev:Men... Jäklar vad mycket sex det var i det här avsnittet. Nu får jag tänka en och två ggr om jag ska låta min 10-åriga son se detta
Så. Blodet och våldsamheterna är okej, men sexet blir problematiskt? Det låter väldigt amerikamoraliskt av dig
Garim skrev:adolvsson skrev:Garim skrev:Men... Jäklar vad mycket sex det var i det här avsnittet. Nu får jag tänka en och två ggr om jag ska låta min 10-åriga son se detta
Så. Blodet och våldsamheterna är okej, men sexet blir problematiskt? Det låter väldigt amerikamoraliskt av dig
Jag skulle nog säga mer amerikaomoraliskt... Han fattar ju att det är på låtsas, att det är film typ, men sex... nja... Det är svårt att vara förälder ibland. Och, jo, han har sett alla avsnitt av S1 och S2
noike skrev:Våld däremot lär man sig förstå tidigt så det är nog värre än sexet.
fripp21 skrev: (spoiler Säsong 2.) - Sherlock Holmes-priset går till AKS för hennes klarsynta spekulationer både under S1 och S2, fast S2 slutade ännu lite mer vrickat än vad AKS spekulerade om...
eriked skrev: (spoiler 3x3) Miguel och Dexters relation känns riktigt intressant nu.
Dexter och Debras syskonrelation gillar jag. Bra grejer.
The Buffster skrev:eriked skrev: (spoiler 3x3) Miguel och Dexters relation känns riktigt intressant nu.
Dexter och Debras syskonrelation gillar jag. Bra grejer.
(spoiler 3.03) Dom där två sakerna gillar jag också, verkligen.
Dexter och Debras relation har alltid varit en av de saker jag uppskattar allra mest med serien. De är så fina med varandra.
Alla scener mellan Miguel och Dexter var grymt bra i det här avsnittet. Miguel är onekligen en intressant karaktär.
AKS skrev:Dexter får två säsonger till!
The Buffster skrev:FANTASTISK! Michael C Hall! Han upphör aldrig att imponera på mig.
adolvsson skrev:AKS skrev:Dexter får två säsonger till!
Jag vill kyssa någon!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare