adolvsson skrev:Men hallå, har ni inte roligare ställen att posta inlägg på?
Som?
adolvsson skrev:Men hallå, har ni inte roligare ställen att posta inlägg på?
HeY skrev:adolvsson skrev:Men hallå, har ni inte roligare ställen att posta inlägg på?
Som?
ey skrev:det heter!
edit: skärpning carmen!
gaspode skrev:noike skrev:Inte vi, men kukmartin.
edit: va? Det skrevs inte om?
det är inte det epitetet som är censurerat
HeY skrev:Som?
adolvsson skrev:Hehe... "knukkmartin", det är ett roligt smeknamn, man liksom retas med två personer samtidigt.
gaspode skrev:HeY skrev:ey skrev:det heter!
edit: skärpning carmen!
![]()
Vad har hänt med BF egentligen? Har vi övergett yttrande frihet!?
det är bara carmen som inte får använda fula ord.
sp1keout skrev:ÅH VAD JAG ÄLSKAR PAUL JOHANSSON! nästan lika mkt som adolvsson
adolvsson skrev:sp1keout skrev:ÅH VAD JAG ÄLSKAR PAUL JOHANSSON! nästan lika mkt som adolvsson
Jag vet inte med Paul är, men dig vill jag hångla upp mot en vägg. FYI.
sp1keout skrev:När Brooke kom och sa att hon var gravid första gången trodde jag honljög han rakt upp i ansiktet. Men sen kom the rest results. Hailey Jones <3 Nathan Scott. Jag trodde också att den där kyssgrejen skulle gå över rätt fort...
adolvsson skrev:Så vad du säger är, att i OTH blir man gravid av att hångla? Det låter övernaturligt, tycker jag. Jag gillar inte serier där det händer en massa övernaturliga saker.
sp1keout skrev:MEN FÖR I HELVETE HEY.... FAN DÅ
sp1keout skrev:Bäst. Jag vet inte. Jag har väl egentligen aldrig haft så här mycket att säga om någonting.
Det är bara och läsa. och njut av sp1keouts version av första säsongsavslutningen av One Tree Hill.
1) Nathan o Haley i regnet.
2) Dan berättar att han tänkte lämna Deb för Karen och Lucas.
3) Luke och Dan på kontoret
4) BROOKE ÄR EN IDIOT MED SITT JÄVLA FAKESMILE! YOU GO GIRL!
5) Jag sa ju att Keith inte lämnade för något nytt perspektiv, du är en bra mes. Jag hatar Karen!!! Tryck henne mot väggen (men var försiktigt, du får inte börja hångla)
6) Lucas sätter 3 poängaren precis före halvtid och Nathan bara är, den nya Nathan, ingen diva. Får rysningar, och tårar i ögonen. Fan vad cool han är!
7) Det är väl klart Luke missar - Än en gång en cool Nathan som ger honom en tröstande klapp. Fortsätter i omklädningsrummet... Han har verkligen förändrats alltså. Står upp för Lucas. Go Nathan!
Efter matchen, när Keith säger hej då till Dan, när Luke träffar Haley in the hallway. Han ska dra... en viss säsongsfinal från en viss serie susade förbi i mitt huvud. Killen som kom till ett ställe, var oälskad, men slutatligen, kanske gjorde han en skillnad ändå. Genom att bara vara sig själv.
8] Whitey är söt. Hoppas han blir bra igen
9) Jag tänkte väl att Deb och Kieth skulle KNULLA
10) BROOKE DOUBLETAJMADE PEYTON OCH NICKI.. TUR!!!
11) Nathan och Luke vid the court side. MEN MÅSTE DE KALLA VARANDRA BRORSOR, JAG BÖRJAR JU GRÅTA HÄR!!!!
Inte mycket kvar nu, kommer han träffa Peyton innan han åker?
12) Scenen med morsan. "There is only one tree hill, and its your home. i love u my boy" MEN BÖRJA INTE GRÅT KVINNA!! FAN
13) Keith lämnar kvar fotot... från bråket med Dan.
Vad kommer hända egentligen?
SÅ SPELAR DE SNOW PATROL - RUN SOM AVSLUTNINGSSÅNG. JAHA, TACK BUHUUH!!!!
DAAAN!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!
De gifte sig - fan vad söta.
Kärlek, man. It's love.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare