Boxen ser bra ut och visst vill jag ha kommentarspår, men problemet är ju... releasedatumen! Jag kan nog vänta på S3-releasen i september, men S4 lär ju inte släppas förrän nästa sommar!! Så länge kommer jag inte att kunna vänta. De mindre box set:en är ju trots allt redan släppta (S4 också *tror* jag). Argh! Vad göra? Skulle ju inte vara så kul att ha S1 i småboxar, S2 o S3 i säsongsboxar och sen S4 i småboxar igen.
Lutar nog åt att jag fortsätter med småboxarna mest för att jag utvecklat ett behov av att se två Farscape-avsnitt per dag. Serien börjar bli riktigt intressant nu. They've Got a Secret gjorde ju att jag såg en poäng med D'Argo. (parafras: "He's giving me a piggy-back ride!"

) Och detta utvecklas ju mer. Rygel har blivit min favoritkaraktär även om jag gillar Aeryn Sun och Chrichton också, men de... jag vet inte. Känns inte s om att jag känner dem riktigt ännu. Och blå tjejen vad-hon-nu-heter. Naw...
I alla fall, jag vill ha säsongsboxarna, men tvivlar på att jag kan vänta nästan ett år mellan S3 och S4. Muargh!