noike skrev:Mastah-bator.
Hah! Det var roligt.
noike skrev:Mastah-bator.
adolvsson skrev:noike skrev:Mastah-bator.
Hah! Det var roligt.
HippieSpellan skrev:adolvsson skrev:noike skrev:Mastah-bator.
Hah! Det var roligt.
lol det var verkligen jättebra! noike fredagens funmachine
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:e feven master? *fniss*
Ja.
Varför skrattar du???????????
HippieSpellan skrev:lol det var verkligen jättebra! noike fredagens funmachine
Crushdummie skrev:.. och för att det för mina ögon att tindra.. *fniss*
Crashdummie skrev:Binchy skrev:Yes, mastah... Never Say Never Again är struken från listan.
e feven master? *fniss*
sorry, kunde inte låta bli...
adolvsson skrev:Ja just det, höll jag sånär på att glömma, you're the one that got down with the Feven Fever
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:lol det var verkligen jättebra! noike fredagens funmachine
Hey, jag då! Jag har väl skrivit en hel hög putslustiga saker idag? Som det här till exempel... skratta, för bövelen!Crushdummie skrev:.. och för att det för mina ögon att tindra.. *fniss*
Ja just det, höll jag sånär på att glömma, you're the one that got down with the Feven Fever
HippieSpellan skrev:ööh har jag? när då? iof har jag vart ganska snorig..
caffeineaddict skrev:Lite roligt att Feven Adolvsson citerade henne som "Crushdummie" dock. Det låter snäppet brutalare.
caffeineaddict skrev:Lite roligt att Feven Adolvsson citerade henne som "Crushdummie" dock. Det låter snäppet brutalare.
caffeineaddict skrev:Tomorrow Never Dies. DET kan nog vara den sämsta av dem alla nu när jag tänker efter.
You always were a cunning linguist, James.
Rombat skrev:Sen tycker jag att Brosnan var bästa Bonden ever, speciellt när det gällde att slänga ur sig torra kommentarer.
Binchy skrev:Vilken är den BÄSTA Bond, då? Vilken ska man börja med? Alternativt vänta med till le grand finalé?
Binchy skrev:Är de så illa, Bondfilmerna?
caffeineaddict skrev:Jag tycker, och folk får slakta mig för det här, att första timmen av Halle Berry-filmen (innan Halle Berry dyker upp ungefär) ändå var ganska okej som dumaction. Det var i andra halvan som den blev precis patetisk. Och första scenen i Moonraker är en klassiker även om filmen dör strax efteråt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare