Joss Wonder Woman (tidigare: hemsk titel)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » fre mar 18, 2005 1:33

caffeineaddict skrev:
Tam skrev:Så länge Joss inte tänker göra Magnolia-liknande filmer är jag nöjd. Avskyr den filmen en hel del, och blir bister varje gång Joss höjer den till skyarna.

DIE EVIL FIEND!

Wait a minute! Det är du som är Magnolia_fan!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tam » fre mar 18, 2005 1:48

noike skrev:
caffeineaddict skrev:
Tam skrev:Så länge Joss inte tänker göra Magnolia-liknande filmer är jag nöjd. Avskyr den filmen en hel del, och blir bister varje gång Joss höjer den till skyarna.

DIE EVIL FIEND!

Wait a minute! Det är du som är Magnolia_fan!

Menar du jag? Fet chans.

Apropå Lauren Graham så har jag aldrig gillat Gilmore Girls mer än när Magnolia dissades.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Yog-Sothoth » fre mar 18, 2005 2:17

Lauren Graham, Shannen Doherty, Charisma Carpenter... söta damer, men några år för mycket på nacken för den rollen kan jag tänka mig. Det är mer sannolikt i så fall att Eliza får rollen, max någon i Jennifer Garners ålder... jag antar att inte Garner lär göra rollen dock, det blir kanske lite för konstigt i och med att hon har gjort Elektra...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav caffeineaddict » fre mar 18, 2005 2:20

Tam skrev:Apropå Lauren Graham så har jag aldrig gillat Gilmore Girls mer än när Magnolia dissades.

Måste ju dock erkänna att jag också gillade det, mest på grund av hur det var spelat och skrivet. Jag är inte egentligen så känslig för Magnolia-dissar, bara oförstående. ;)

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » fre mar 18, 2005 2:21

Yog-Sothoth skrev:Lauren Graham, Shannen Doherty, Charisma Carpenter... söta damer, men några år för mycket på nacken för den rollen kan jag tänka mig. Det är mer sannolikt i så fall att Eliza får rollen, max någon i Jennifer Garners ålder... jag antar att inte Garner lär göra rollen dock, det blir kanske lite för konstigt i och med att hon har gjort Elektra...

En viktig feautre i karaktären är faktiskt amazon-elementet. Hon ska vara lång. Vilket gör att Eliza och Bilson försvinner direkt, vilket de hade gjort ändå för jag tror de vill ha ett stort namn på affischen.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Yog-Sothoth » fre mar 18, 2005 2:24

noike skrev:
Yog-Sothoth skrev:Lauren Graham, Shannen Doherty, Charisma Carpenter... söta damer, men några år för mycket på nacken för den rollen kan jag tänka mig. Det är mer sannolikt i så fall att Eliza får rollen, max någon i Jennifer Garners ålder... jag antar att inte Garner lär göra rollen dock, det blir kanske lite för konstigt i och med att hon har gjort Elektra...

En viktig feautre i karaktären är faktiskt amazon-elementet. Hon ska vara lång. Vilket gör att Eliza och Bilson försvinner direkt, vilket de hade gjort ändå för jag tror de vill ha ett stort namn på affischen.

Lång... ung... känd... Paris Hilton? :) OT, men jag såg henne på Letterman igår. Antingen var hon påverkad av någon tvivelaktig substans, eller så är hon så korkad som hon verkar.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav noike » fre mar 18, 2005 2:37

Kalla mig galen, men kan vi få Joel Silver att bli ersatt av Jon Peters som producent?
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav CheeseGuy » mån mar 21, 2005 14:19

Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Ai » tor mar 24, 2005 9:18

What a Wonder-ful World

Going to the movies can be a chore. Ticket prices are rising. Parking is a pain. And don't get us started on the "pre-show entertainment." Fortunately, the prospect of seeing a well done (and well hyped) flick helps make up for the sticky floors. Judging from the sudden spike in searches, many movie buffs have high hopes for Wonder Woman. Interest in the Amazon Princess jumped 64% once news broke that Joss Whedon of Buffy fame had been signed to direct the project. Naturally, searches on Whedon surged as well, up 123%.

Now that the director is in place and fans are beginning to salivate, rumors are swirling as to which Hollywood starlet will swing the golden lasso. Whedon implied Morena Baccarin (Inara i Firefly) may have the inside track, but will filmgoers go for an unknown? After all, bringing to life the most ogled superhero of all time is a responsibility on par with saving the world. While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.

Jennifer Lopez -- yeah, she's a tabloid nightmare, but this may be the role she was born to play.
Angelina Jolie -- playing Wonder Woman requires a certain va-va-va-voom. Angelina's got it.
Eva Longoria -- from desperate housewife to defender of freedom? Sure, why not.
Salma Hayek -- at 5' 2" she may be a bit too petite for the part.
Tyra Banks -- the Top Model has a killer look on the runway.
Lucy Lawless -- she's almost too obvious a choice.
Rosario Dawson -- congratulations, Rosario -- you were the only good thing about Alexander.
Kristin Kreuk -- she's played a superhero's squeeze in Smallville.
Famke Janssen -- another beautiful babe with X-cellent superhero experience.
Laura Harring -- the co-star of Mulholland Drive is our dark horse pick.

från www.slayerverse.net

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav A bear » tor mar 24, 2005 10:01

Ai skrev:
While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.

Jennifer Lopez -- yeah, she's a tabloid nightmare, but this may be the role she was born to play.

De måtte skämta.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav AKS » tor mar 24, 2005 12:37

Inte för att jag vet så mycket om Wonder Woman, men Kristin Kreuk?! Hon skulle inte ens kunna spela död om hon var nersövd.

EDIT: Förresten, denna tråd i BtVS-forumet? Trots att det har med JW att göra så tycker jag den hör hemma i TV-serier och film-forumet (där har vi ju även andra dylika trådar som James Marsters-projekt och skådespelarspotting).
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav LWes » tor mar 24, 2005 12:40

A bear skrev:
Ai skrev:
While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.

De måtte skämta.

Tyra Banks skulle gå bra tror jag.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav noike » tor mar 24, 2005 13:00

AKS skrev:EDIT: Förresten, denna tråd i BtVS-forumet? Trots att det har med JW att göra så tycker jag den hör hemma i TV-serier och film-forumet (där har vi ju även andra dylika trådar som James Marsters-projekt och skådespelarspotting).

Ja, och caffeineaddict gnäller på mig för att en klammer här och där klipps born när jag citerar och kastar bort gammal citat. Lyssna på AKS och lär dig kaffekask!

(Jag vill fortfarande att Jon Peters ska producera. Det behövs mer jättespindlar i akt tre.)
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav gaspode » tor mar 24, 2005 13:16

När vi ändå kritiserar caffeine måste jag nämna den fantastiskt dåliga rubriken.. Om kuno hade sett den hade vi antagligen kunnat höra skriket ända hit. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav AKS » tor mar 24, 2005 13:52

Stackars caffeine... :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav A bear » tor mar 24, 2005 14:34

LWes skrev:Tyra Banks skulle gå bra tror jag.

Upplys mig, ty jag vandrar i mörker - har hon någonsin visat prov på större skådespelartalang än en genomsnittlig silltallrik?

Men det är klart, listan säger en del om vilka förväntningar som är på den här sortens film, Joss eller ej. Det ska vara en sexig brud i minimala kläder och snygga explosioner. Vafan, det räckte ju för Elektra, eller hur?

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Binchy » tor mar 24, 2005 14:39

Mer bikini än hjärna, typ...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav LWes » tor mar 24, 2005 15:02

A bear skrev:

Upplys mig, ty jag vandrar i mörker - har hon någonsin visat prov på större skådespelartalang än en genomsnittlig silltallrik?

Hon är snygg.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tam » tor mar 24, 2005 15:55

Tyra var da bomb i Coyete ugly! Ingen kan bäras av ett publikhav som hon.

Edit: Vid närmare eftertanke skulle nog en genomsnittlig silltallrik göra jobbet lika bra.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Binchy » tor mar 24, 2005 16:01

LWes skrev:
A bear skrev:

Hon är snygg.

Snygg är väl inget bevis på skådespelartalang. Är man riktigt hungrig kan nog silltallriken te sig rätt snygg den med.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav noike » tor mar 24, 2005 16:12

A bear skrev:

Det tror jag inte. Visst, hon kan vara lika arrogant som WW, men hon interagerar med som omgivning sämre än en tallrik med gammal surströmming.

Nej. Morena Baccarin säger jag och hoppas Joss lyssnar. Då kanske jag ser filmen.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav LWes » tor mar 24, 2005 16:39

noike skrev:Nej. Morena Baccarin säger jag och hoppas Joss lyssnar. Då kanske jag ser filmen.

Men han har ju sagt:

"I think we will go a little younger than the traditional idea of Wonder Woman," he says, adding that the new Princess Diana will likely be in her early twenties and played by someone outside the Buffyverse.

Det excluderar typ alla på den där listan för alla dom är ganska gamla.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav A bear » tor mar 24, 2005 16:56

Då blir det väl Jessica Biel eller Jennifer Love Hewitt då.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav noike » tor mar 24, 2005 17:07

LWes: Morena är inte gammal, hon är mitt i 20-årsålden. Ett annat namn som ingen har nämnt: Caroline Dhavernas! (Men jag tycker å andra sidan att hon kan spela allt.)

(Edit: glömde ett "o")
Senast redigerad av noike tor mar 24, 2005 17:44, redigerad totalt 1 gång.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav malavel » tor mar 24, 2005 17:20

Wonder Woman i Wonderfalls:

Why did I get all these super powers? I didn't ask for them. Oh, Beer!

Kan bli hur bra som helst.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad

Inläggav Tam » tor mar 24, 2005 17:33

Så det är early twenties som gäller? Läste nångång att Joss önskade Kim Basinger. Men man kan ju inte tro allt man läser.

Jag gillar noikes förslag.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor mar 24, 2005 22:50

A bear skrev:Då blir det väl Jessica Biel eller Jennifer Love Hewitt då.

Inte Jennifer Love Hewitt! Nån måtta får det va.. :rolleyes:

Jag tycker Morena verkar bäst av de alternativ som har diskuterats hittills. Caroline Dhavernas vet jag inte vem det är.. (aha, ok, Wonderfalls, ja det har jag inte sett, så jag kan inte uttala mig om saken)

Hade inte Angelina redan spelat Lara Croft så hade jag röstat på henne, hon har utstrålning, talang, skönhet, rätt fysik för en superhjälteroll, och är lite tuff.. Men en superhjälte-roll räcker tycker jag.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav noike » tor mar 24, 2005 23:56

Tinwiel skrev:Jag tycker Morena verkar bäst av de alternativ som har diskuterats hittills. Caroline Dhavernas vet jag inte vem det är.. (aha, ok, Wonderfalls, ja det har jag inte sett, så jag kan inte uttala mig om saken)

Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 0:09

noike skrev:
Tinwiel skrev:Jag tycker Morena verkar bäst av de alternativ som har diskuterats hittills. Caroline Dhavernas vet jag inte vem det är.. (aha, ok, Wonderfalls, ja det har jag inte sett, så jag kan inte uttala mig om saken)

Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.

Hmm.. nu blir jag ju nyfiken. Best smile ever? Bättre smile än Kristen Bell? Ska kolla torrents på den där serien..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav noike » fre mar 25, 2005 0:12

Tinwiel skrev:
noike skrev:Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.

Hmm.. nu blir jag ju nyfiken. Best smile ever? Bättre smile än Kristen Bell? Ska kolla torrents på den där serien..

Ja, det tycker jag.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film