From bruno: Yee! I saw on the message boards you're going to interview Charisma and Alyson on the set of Veronica Mars. Are they in a scene together?
Yes! I'm heading down to San Diego tonight after the Fox party for an early morning shoot with our beloved Buffy babes. Kendall (Charisma/Cordelia) is going to share screen time with Trina (Alyson/Willow), along with Duncan and Logan, as she tries to sell a Maserati for quick cash. And apparently, Charisma and Alyson get a bit snippy with each other--Willow and Cordelia smackdown, woo woo!
Watch with Kristin: Television news, gossip and spoilers
From keile: When does the Buffy bitches episode air?
Nov. 30.
Illyria skrev:Buffy bitches? Well...
UPN’s Veronica Mars (Overnights: #5, 3.0/ 4; Viewers: #5, 3.55 million; A18-49: #5, 1.6/ 4), and the WB’s struggling Related (Overnights: #6, 2.4/ 3; Viewers: #6, 2.70 million; A18-49: #6, 1.3/ 3). With a stronger lead-in, Veronica Mars outdelivered Related by 25 percent in the overnights, 850,000 viewers and 23 percent among adults 18-49.
AKS skrev:5.5 (har inte läst era kommentarer)
Undras vad hon tar för tabletter. Hon verkade ju nli "sorglös" tack vare dem. Är hon manodepressiv eller nåt?
OUT OF THIS WORLD: It appears the stars have finally aligned for Veronica Mars. UPN's little show that could attracted 3.6 million viewers last night — its largest audience to date. Mars no doubt got an assist from ABC, which aired a Lost rerun instead of an original. It also doesn't hurt that the show is, well, really good.
Tinwiel skrev:Och varför tog Keith bort småkryp/avlyssningsapparaten från Lambs kontor? Mä. Han är så rättrådig ibland, lite tjuvlyssning måste väl Veronica få ägna sig åt.
CyberAL skrev:Tinwiel skrev:Och varför tog Keith bort småkryp/avlyssningsapparaten från Lambs kontor? Mä. Han är så rättrådig ibland, lite tjuvlyssning måste väl Veronica få ägna sig åt.
Jag uppfattade det inte som att han tog krypet av den anledningen. Han var förbannad och såg nån pryl och snodde den för att jävlas. Afaik så vet han inte ens om att Veronica avlyssnade kontoret.. hon berättade ju inget om det.
Tinwiel skrev:CyberAL skrev:Tinwiel skrev:Och varför tog Keith bort småkryp/avlyssningsapparaten från Lambs kontor? Mä. Han är så rättrådig ibland, lite tjuvlyssning måste väl Veronica få ägna sig åt.
Jag uppfattade det inte som att han tog krypet av den anledningen. Han var förbannad och såg nån pryl och snodde den för att jävlas. Afaik så vet han inte ens om att Veronica avlyssnade kontoret.. hon berättade ju inget om det.
Men han såg ju krypet när han var med Veronica i köket, eller? Hon berättade att det var till nåt skolprojekt. Så då borde han ha fattat hur det låg till..
Gordo skrev:Tinwiel skrev:CyberAL skrev:Tinwiel skrev:Och varför tog Keith bort småkryp/avlyssningsapparaten från Lambs kontor? Mä. Han är så rättrådig ibland, lite tjuvlyssning måste väl Veronica få ägna sig åt.
Men han såg ju krypet när han var med Veronica i köket, eller? Hon berättade att det var till nåt skolprojekt. Så då borde han ha fattat hur det låg till..
Så tolkade jag det också, att Keith tog bort "buggen" för att han visste att Veronica satt dit den.
Tinwiel skrev:Avsnitt 204:
Framtida gäster:
[spoiler]Exakt vilken roll ska Top model-tjejen ha då? alltså jag gillar ju ANTM men det blir ju fel fokus på serien. Joss Whedon ska bli jättekul men annars.. man får väl hoppas att ANTM-vinnaren (av the challenge alltså) bara har nån replik, annars kan det bli piiinsamt. Låt serien vara en "riktig" serie, det är faktiskt ingen tonårssåpa (inte enbart i alla fall).
AKS skrev:Under spoilermarkering om kommande gästinhopp varav ett inte är så känt sen tidigare fast jag har hört om det.
Detta är från zap2it. Men va fan? Naima var med i avsnitt 1, nu räcker det även om det kommer att locka en del tittare...The previous week's "Top Model" episode will air prior to the LaBelle special on the 8th. On Wednesday, Nov. 9, third-season winner Eva Pigford will drop in on the current contestants, and that week's challenge winner will earn a guest role on the "Veronica Mars" episode that follows -- which also features "Buffy the Vampire Slayer" creator/"Mars" fan Joss Whedon in a guest role, along with a returning Harry Hamlin.
ey skrev:HeY:AKS skrev:Under spoilermarkering om kommande gästinhopp varav ett inte är så känt sen tidigare fast jag har hört om det.
Detta är från zap2it. Men va fan? Naima var med i avsnitt 1, nu räcker det även om det kommer att locka en del tittare...The previous week's "Top Model" episode will air prior to the LaBelle special on the 8th. On Wednesday, Nov. 9, third-season winner Eva Pigford will drop in on the current contestants, and that week's challenge winner will earn a guest role on the "Veronica Mars" episode that follows -- which also features "Buffy the Vampire Slayer" creator/"Mars" fan Joss Whedon in a guest role, along with a returning Harry Hamlin.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare