Nyx skrev:3x14-15 Allvarlig chock! OMG! De dödade fel Crichton!!! Väldigt ledsen nu.
Självklart. Det finns en poäng med det men visst blir man gråtfärdig. Farscape tar inte de lätta vägarna.
Nyx skrev:3x14-15 Allvarlig chock! OMG! De dödade fel Crichton!!! Väldigt ledsen nu.
noike skrev:Nyx skrev:3x14-15 Allvarlig chock! OMG! De dödade fel Crichton!!! Väldigt ledsen nu.
Självklart. Det finns en poäng med det men visst blir man gråtfärdig. Farscape tar inte de lätta vägarna.
Nyx skrev:Inte gråtfärdig. Genomblöta kinder här. Var tvungen att tröstäta glass från Lejonet och Björnen efteråt. Och visst kan jag förstå hur manusförfattarna tänker, jag kanske också hade skrivit det så även om det gör mig ont i hjärtat. Men damn. Stackars Aeryn!
noike skrev:Nyx skrev:Inte gråtfärdig. Genomblöta kinder här. Var tvungen att tröstäta glass från Lejonet och Björnen efteråt. Och visst kan jag förstå hur manusförfattarna tänker, jag kanske också hade skrivit det så även om det gör mig ont i hjärtat. Men damn. Stackars Aeryn!
Jo... Men samtidigt. No pain? Jag tror på Joss teori om att det blir bättre när huvudpersonerna är i emotionell smärta.
XY skrev:Sett 7-8 avsnitt, och jag tycker om den så här långt. Vet inte hur mycket än, men det kan vara en hel del.
herdware skrev:XY skrev:Sett 7-8 avsnitt, och jag tycker om den så här långt. Vet inte hur mycket än, men det kan vara en hel del.
Då har du sett PK Tech Girl och snart kommer DNA Mad Scientist, det blir bara bättre!
herdware skrev:...snart kommer DNA Mad Scientist...
XY skrev:herdware skrev:...snart kommer DNA Mad Scientist...
Japp, sett nu. Och jag tyckte inte om den så mycket eftersom Zhaan agerar så out of character. Möjligen skulle hennes beteende kunna förklaras av det som hände i avsnittet innan, men i så fall så borde man indikerat det på något sätt, med flashbacks eller nåt. Och att hon i avsnittet därefter är som vanlig igen stödjer att det mer rör sig om en 'out of character'-miss. Men men, serien är tillräckligt bra för att tåla det.
herdware skrev:XY skrev:herdware skrev:...snart kommer DNA Mad Scientist...
Japp, sett nu. Och jag tyckte inte om den så mycket eftersom Zhaan agerar så out of character. Möjligen skulle hennes beteende kunna förklaras av det som hände i avsnittet innan, men i så fall så borde man indikerat det på något sätt, med flashbacks eller nåt. Och att hon i avsnittet därefter är som vanlig igen stödjer att det mer rör sig om en 'out of character'-miss. Men men, serien är tillräckligt bra för att tåla det.
Ja, det är OOC... men Zhaan är inte alltid så snäll och godhjärtad som man kan tro.
XY skrev:Nu gäller det bara att se resten. Varför kan det inte finnas några boxar att köpa som inte är svindyra (eller utgångna)? Varför? Varför?
Garim skrev:Nu har jag sett klart S3. Jäklar vad bra den här serien är.
Håller med övriga om att kemin mellan Ben Browder och Claudia Black är helt underbar. Som några andra nämnt i den här tråden.
Nyx skrev:Och nu har jag bara Peacekeeper Wars kvar. Fast jag försöker dra ut på tittandet i det allra längsta så att det ska vara så länge som möjligt!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare