Tinwiel skrev:Jag kommer inte ihåg hur långa säsonger Nip/Tuck brukar köra med. Var 4x15 bara sista avsnittet innan juluppehållet eller var det säsongsavslutning?
Tinwiel skrev:Oj då, serieavslutning? Det var värst.. kommer du ihåg vart du läste det?
Edit: Googlat lite. Det verkar som att det var säsongsfinal, men att dom har fått en femte säsong. Jag läste det dock på ett forum så jag vet inte om det är sant.
Tam skrev:4.14
Rätt bra avsnitt på det hela taget. Men Nip/tuck är som sagt ändå inte vad det en gång var.
Tam skrev: (spoiler 4x15) Så det där var inte en seriefinal? Tänkte det var det när det nu var som det var. Men alla verkar ju se fram emot en femte säsong, så jag antar det väl blir en sån ändå.
Tror jag jag tyckte om avsnittet. Men nåt större avtryck gjorde det väl inte. Typ.
Rosie O'Donnell och Hollywoodstjärnan Nicole Kidman är också aktuella som gästskådespelerskor i ”Nip/Tuck”.
Tob skrev:Nicole Kidman. Jävlar.
sfinx skrev:Visade A bear piloten och andra av(snittet= kirurghumor?) idag, och insåg att jag blivit avtrubbad. Men det var kul att se hans reaktion.
A bear skrev:sfinx skrev:Visade A bear piloten och andra av(snittet= kirurghumor?) idag, och insåg att jag blivit avtrubbad. Men det var kul att se hans reaktion.
Jamen... alltså... *gnyr*![]()
sfinx skrev:A bear skrev:sfinx skrev:Visade A bear piloten och andra av(snittet= kirurghumor?) idag, och insåg att jag blivit avtrubbad. Men det var kul att se hans reaktion.
Om du inte hade reagerat alls, eller reagerat åt motsatt håll vid operationsscenerna hade det var värre.
A bear skrev:sfinx skrev:A bear skrev:sfinx skrev:Visade A bear piloten och andra av(snittet= kirurghumor?) idag, och insåg att jag blivit avtrubbad. Men det var kul att se hans reaktion.
Om du inte hade reagerat alls, eller reagerat åt motsatt håll vid operationsscenerna hade det var värre.
O yeah baby moar stämjärn to the faceplix
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare