Illyria skrev:Jag har tydligen inte tittat på serien speciellt noga, men jag tror vilken förstår vilken karaktär det är...
Man glömmer bort honom direkt efter han har varit på skärmen så jag förstår dig.
Illyria skrev:Jag har tydligen inte tittat på serien speciellt noga, men jag tror vilken förstår vilken karaktär det är...
adolvsson skrev:2) Jag har ingen aning om var jag fick AD och manuspris ifrån.
noike skrev:adolvsson skrev:2) Jag har ingen aning om var jag fick AD och manuspris ifrån.
Från deras egen sida: "Outstanding Writing for a Comedy Series was won by Mitchell Hurwitz and Jim Vallely for Arrested Development".
adolvsson skrev:Och både The Shatner och James Spader vann för sina respektive roller i Boston Legal, så allt är inte ruttet i världen, trots allt.
dizzy skrev:adolvsson skrev:Och både The Shatner och James Spader vann för sina respektive roller i Boston Legal, så allt är inte ruttet i världen, trots allt.
Har inget emot Spader alls, men det priset hade jag gett till Hugh Laurie.
Zaxx skrev:Någon som vet när det kommer en serie som är likabra som Dead Like Me?
Lono skrev:Att Patricia Arquette vann över Glenn Close som var så otroligt bra i The Shield den här säsongen kändes nästan lika surt som att Jeremy Piven torskade mot Raymonds brorsa.
Illyria skrev:Den som egentligen skulle vunnit var Kristen Bell!
Off skrev:Att inte Piven vann är den största skandalen någonsin!
Off skrev:Att inte Piven vann är den största skandalen någonsin!
The Buffster skrev:Off skrev:Att inte Piven vann är den största skandalen någonsin!
Jag håller med, STÖRSTA SKANDALEN NÅGONSIN!
caffeineaddict skrev:So what's the BF verdict? Ska man ta sig tid?Medium har vissa iofs nämnt och det verkar ju som en hyfsad "mellanbra" serie, men Monk? Och vad säger BF-juryn egentligen om Desperate Housewives (jag har fortfarande inte sett ett avsnitt)?
caffeineaddict skrev:Medium har vissa iofs nämnt och det verkar ju som en hyfsad "mellanbra" serie, men Monk?
CheeseGuy skrev:Angående Emmys så bryr jag mig inte ett dugg längre. Det är skönt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]