Tinwiel skrev:men action nej.
Olika tesorter för olika tekoppar, helt enkelt.
Dessutom, om vi ska prata utseende, Jennifer Morrison från HAUS! Rawr.
Tinwiel skrev:men action nej.
caffeineaddict skrev:Dylan-nörden blir mer och mer nyfiken på I'm Not There: http://www.chud.com/index.php?type=news&id=8143
noike skrev:caffeineaddict skrev:Dylan-nörden blir mer och mer nyfiken på I'm Not There: http://www.chud.com/index.php?type=news&id=8143
Cate Blanchett som en Bob? Lysande casting. Jag är inte en Dylan-nörd men jag blir riktigt intresserad.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Dylan-nörden blir mer och mer nyfiken på I'm Not There: http://www.chud.com/index.php?type=news&id=8143
Cate Blanchett som en Bob? Lysande casting. Jag är inte en Dylan-nörd men jag blir riktigt intresserad.
Inte bara det, utan Cate som en av sex Bobs!
Eller kanske en Snickers?gaspode skrev:DU är en.. japp!Tinwiel skrev:Cate Blanchett är en babe. Det var bara det jag ville säga, jag hade inget annat av intresse att tillföra diskussionen. Hon är en babe.
A bear skrev:Pan's Labyrinth. Oj, det här var inte dumt alls - långt bättre än "Mimic" och "Hellboy", de tidigare filmer jag sett av Guillermo del Toro. Det där med en ung flicka som för att rädda sin lillebror måste ge sig i lag med övernaturliga varelser i en underjordisk labyrint ekar ju inte så lite av "Labyrinth" om någon kommer ihåg den, men hela storyn utspelar sig mot bakgrund av fascismens Spanien och i takt med att de öser på med avrättningar, tortyr, knivhuggningar och amputationer inser man att det här absolut inte är en barnfilm. En mörk saga för vuxna, där det lämnas öppet vad som faktiskt händer och vad som bara är en tolvårig flickas fantasi för att fly undan en alltför hemsk verklighet... me gusta mucho. 4/5.
Nån som sett "The Devil's Backbone"?
Peppe skrev:A bear skrev:Pan's Labyrinth. Oj, det här var inte dumt alls - långt bättre än "Mimic" och "Hellboy", de tidigare filmer jag sett av Guillermo del Toro. Det där med en ung flicka som för att rädda sin lillebror måste ge sig i lag med övernaturliga varelser i en underjordisk labyrint ekar ju inte så lite av "Labyrinth" om någon kommer ihåg den, men hela storyn utspelar sig mot bakgrund av fascismens Spanien och i takt med att de öser på med avrättningar, tortyr, knivhuggningar och amputationer inser man att det här absolut inte är en barnfilm. En mörk saga för vuxna, där det lämnas öppet vad som faktiskt händer och vad som bara är en tolvårig flickas fantasi för att fly undan en alltför hemsk verklighet... me gusta mucho. 4/5.
Nån som sett "The Devil's Backbone"?
Vart hitta du den?
A bear skrev:Minns inte, men filen heter Pans.Labyrinth.[DVD-Screener].[G-TEAM].[WwW.HQToRrEnTs.CoM]
adolvsson skrev:A bear skrev:Minns inte, men filen heter Pans.Labyrinth.[DVD-Screener].[G-TEAM].[WwW.HQToRrEnTs.CoM]
Hur vars kvalitén, kamrat kompis?
The Devil's Backbone gillade jag skarpt. Spännande, oerhört stämningsfull.
adolvsson skrev:A bear skrev:Minns inte, men filen heter Pans.Labyrinth.[DVD-Screener].[G-TEAM].[WwW.HQToRrEnTs.CoM]
Hur vars kvalitén, kamrat kompis?
noike skrev:"DVD-Screener", så rätt bra skulle jag gissa.
Rombat skrev:Eller kanske en Snickers?gaspode skrev:DU är en.. japp!Tinwiel skrev:Cate Blanchett är en babe. Det var bara det jag ville säga, jag hade inget annat av intresse att tillföra diskussionen. Hon är en babe.
sp1keout skrev:Hah, juste, jag såg ju Elf igår för att komma i lite julstämning. Vilken höjdarrulle med James Caan! En söt förutsägbar komedi som var sådär riktigt pinsam så man håller på att dö i tvsoffan.
Får väl en 2 av 5 kanske, ändå.
sp1keout skrev:Hah, juste, jag såg ju Elf igår för att komma i lite julstämning. Vilken höjdarrulle med James Caan! En söt förutsägbar komedi som var sådär riktigt pinsam så man håller på att dö i tvsoffan.
Får väl en 2 av 5 kanske, ändå.
A bear skrev:Pan's Labyrinth. Oj, det här var inte dumt alls - långt bättre än "Mimic" och "Hellboy", de tidigare filmer jag sett av Guillermo del Toro. Det där med en ung flicka som för att rädda sin lillebror måste ge sig i lag med övernaturliga varelser i en underjordisk labyrint ekar ju inte så lite av "Labyrinth" om någon kommer ihåg den, men hela storyn utspelar sig mot bakgrund av fascismens Spanien och i takt med att de öser på med avrättningar, tortyr, knivhuggningar och amputationer inser man att det här absolut inte är en barnfilm. En mörk saga för vuxna, där det lämnas öppet vad som faktiskt händer och vad som bara är en tolvårig flickas fantasi för att fly undan en alltför hemsk verklighet... me gusta mucho. 4/5.
Tony Head will be appearing in the upcoming movie version of Sweeney Todd, being directed by Tim Burton.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare