Hannagate?Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:ey skrev:Tinwiel skrev:(fast jag gillar inte Fear and lothing in.. för mycket knark och kräk).
lägg av! det kan aldrig bli för mycket knark och kräk!
Som om det inte är Hannas vardag ändå, hon försöker bara uppehålla en blek fasad. Det är som alla de där kristna republikan-amerikanerna som preachar moral medan varenda en har sex och knark-skandaler i bakfickan.
Jag har slutat med sex- och knarkskandaler! (jag har även börjat med våldsmetoder för att få tyst på eventuella skvallrare)
ey skrev:jag älskar Mei och när hon springer och ramlar! så gulligt
A bear skrev:Christopher Plummer om Dr Parnassus
Tydligen hade de alltså filmat en hel del av filmen, men mycket återstod att göra. Och han tror att Ledger hade lunginflammation.
Crashdummie skrev:yey... jag har fått förhandvisningsbiljetter för filmen "PS. I love you".. Det lilla jag har läst om den verkar den vara en snyftare...
adolvsson skrev:A bear skrev:Christopher Plummer om Dr Parnassus
Tydligen hade de alltså filmat en hel del av filmen, men mycket återstod att göra. Och han tror att Ledger hade lunginflammation.
Terrys skuldkänslor måste vara enorma, speciellt med relationen dom hade utvecklat och även om det inte är hans fel - skådespelare har jobbat under väderförhållanden och i miljöer som Plummer nämner och värre ändå utan att ta den minsta skada - lär det kännas. Jag hoppas att filmen blir av (till stor del av egoistiska skäl), att det finns något som kan göras med det redan filmade materialet för jag vill inte att det sker utan Heath, men jag förväntar mig snarare att det kommer dröja länge, väldigt länge, innan Terry Gilliam gör en film igen.
If I don't go, we gotta pack up and leave. Now I'm tired, Alice. I'm tired of watching my boys go hungry. I'm tired of the way that they look at me. I'm tired of the way that you don't. I've been standin on one leg for three damn years waitin for God to do me a favor... and He ain't listenin.
ey skrev:jag älskar Mei och när hon springer och ramlar! så gulligt
A bear skrev:utan att ha sett originalet tänker jag mest på High Noon (som jag inte sett på alldleles för länge) men genom ett rejält skitigt nutidsfilter
adolvsson skrev:A bear skrev:utan att ha sett originalet tänker jag mest på High Noon (som jag inte sett på alldleles för länge) men genom ett rejält skitigt nutidsfilter
Jodå. Jag såg originalet efter remaken och förvånades över hur lika dom faktiskt är i stilen. Vilket, tror jag, är ett bevis för att originalet var om inte före sin tid så åtminstone i framkanten, för där fanns delar av remaken som jag klart hade väntat mig skulle vara helt nya tillägg och som visade sig... inte vara det.
A bear skrev:Lägg till Alan Rickman med högväxeln inlagd på skurkrollen.
A bear skrev:Typ... spoila?
MissKittyFantastico skrev:No Country For Old Men
Jag är obegåvad och dum i huvudet känns det som. [...]
Nej. Det blir 1/5 för den här. Den är konstig och får mig att må dåligt.
Binchy skrev:MissKittyFantastico skrev:No Country For Old Men
Jag är obegåvad och dum i huvudet känns det som. [...]
Nej. Det blir 1/5 för den här. Den är konstig och får mig att må dåligt.
Vi förstod inte heller den här filmen. Varför håller han på och dödar en massa folk? Vi hade dessutom ingen textning, så ganska ofta förstod vi inte vad de sa med sin grötiga dialekt. Och så plötsligt så var filmen bara slut. Mördaren klarar sig, och den som s.a.s. var huvudperson blir dödad en bra bit från slutet??? Konstig film. Men Tommy Lee Jones är lysande.
caffeineaddict skrev:En massa alldeles för begåvade saker.
AKS skrev:Ja, verkligen. Jag älskar också då hon sitter bredvid Satsuki i skolan med kritor och papper och ser så nöjd ut. Gullunge!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare