CheeseGuy skrev:The Riches 1x01 var riktigt trevligt. Inte Weeds-klass förstås, men mycket bättre än Big Love, om man ska jämföra serier om folk med (inte så lagliga) hemligheter som försöker smälta in i förorten.
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:The Riches 1x01 var riktigt trevligt. Inte Weeds-klass förstås, men mycket bättre än Big Love, om man ska jämföra serier om folk med (inte så lagliga) hemligheter som försöker smälta in i förorten.
Hur är serien annars, vad för sorts serie?
caffeineaddict skrev:noike: Har du fått tag på uppföljaren, Smiley's People? För den tar jag gärna av dig då. TTSS har jag haft på datorn en längre tid men inte hunnit se.
News Posted On Friday, May 12th 2006 At 6:53 pm
ABC Officially Picks up "Traveler"
The alphabet (ABC) officially gave a 13-episode fall series order for freshman drama "Traveler", today.
News Posted On Friday, October 27th 2006 At 3:25 pm
ABC cuts "Traveler" order to 8 episodes
Even before "Traveler" was aired, ABC decided to cut the order from 13 to 8 episodes.
News Posted On Monday, March 12th 2007 At 3:21 pm
ABC Sets Premiere
ABC announced today that the show will premiere on May 30, 2007 as part of its summer lineup.
adolvsson skrev:30 maj, alltså. Sommarserie! Lite långt tills dess, men bra ändå. Nyfiken på om det bara blir 8 eller om chansen finns för 13 när den börjat rulla ordentligt.
noike skrev:De spelade in större delen av scenerna igen, så jag tror nog att 8 är en hård siffra (och att re-shoot-delen är en stort bidragande faktor till minskningen).
Tinwiel skrev:Är det bara jag som gillar Ugly Betty här? Amanda och Marc är ju helt underbara..Dom och systersonen Justin är mina favoritkaraktärer. Serien verkar jättefånig i början men den tar sig efter ett tag. Om man tar den för vad den är vill säga..
Illyria skrev:Efter UB lugnat ned sig lite på cartnoonish-utförandet så blev den bättre och jag fortsätter titta.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare