AKS skrev:Someone get me the smelling salts!
MissKittyFantastico skrev:Jag är hemskt ledsen, men jag gillar inte heller Life on Mars. Jag blir bara irriterad och arg på karaktärerna och inte på det där bra The Inside-sättet utan mer på "Men skärp er!"-sättet.
AKS skrev:House
AKS skrev:Bara att sluta se då. Ingen idé att slösa tid på en serie man känner så för.
Capt. Peroxide skrev:Jag vill försöka förstå vad det är jag inte begriper med Life on Mars.
Hur menar du då? Alla i början av tråden är ju överens om att serien är det bästa sen skivat bröd. Inte mycket som gör saken klarare där. Det känns som när alla jag kände gjorde backflips över "Lost". Medan jag kliade mig i huvudet och undrade vad de såg som skulle vara så bra.adolvsson skrev:Capt. Peroxide skrev:Jag vill försöka förstå vad det är jag inte begriper med Life on Mars.
Har du läst början av tråden? Där finns några inlägg som eventuellt kan göra saken klarare.
Capt. Peroxide skrev:Hur menar du då? Alla i början av tråden är ju överens om att serien är det bästa sen skivat bröd. Inte mycket som gör saken klarare där.
AKS skrev:Bara att sluta se då. Ingen idé att slösa tid på en serie man känner så för. (Om jag nu bara kunde se Lost, men denna säsong har en del casualties ändå om man tänker på vilka jag såg våren/försommaren 2006: House, Desperate Houswives, Veronica Mars. Har även gett upp Ugly Betty och någon serie till. Good riddance. Iofs känner jag inte good riddance inför House, men det blev för mycket av samma.)
En gissning om vad som kommer hända i säsong 2, eller ännu längre fram: Sam kommer på något sätt vakna upp, men då pågår så mycket 1973 att han måste tillbaka. Han tvingas, eller helt enkelt väljer, att återvända.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare