Illyria skrev:Någon mer som ser på Stargate Atlantis? Jag undrar varför de har tagit bort introt nu i s2?
noike skrev:Extras. Sett första avsnittet och ja, jag gillar det här. (The Office tilltalade aldrig mig.) Ben Stiller som sig själv fast som ett stort rövhål. Fullständigt genialt.
- Who am I?
- Either Starsky or Hutch, I can't remember.
- Was that supposed to be funny?
- You tell me, you were in it!
A bear skrev:Detta var bitvis helt jävla briljant. Ett antal sanna IRLG-scener. Ricky Gervais må bara spela ungefär samma roll hela tiden, men han gör den ju så jävla bra...
My coke is not cold.
Off skrev:Qarlsson: Jag har funderingar på att börja titta på SG-1 pga min husgud Ben Browder och min husgudinna Claudia Black. Behöver man se särskilt mycket av serien för att kunna hänga eller kan man hoppa in direkt i s09?
Qarlsson skrev:SG-1 har en, i min mening, rak uppåtgående kurva vad gäller kvalitet både på handling, karaktärer och tekniskt genomförande. ... Men angående kronologiskt tittande så upplever jag SG-1 som en typisk serie man får större behållning av att följa från scratch. Även om det är ett smått gigantiskt projekt.
dizzy skrev:...att de bygger upp en mytologi och en backstory som det ofta återknyts till. Går ju ända tillbaks till filmen med flera karaktärer, och ett par av skådespelarna, därifrån som återkommer.
"Kommissionen" släpps även på DVD. Dagen efter seriestarten i SVT finns avsnitt 1-4 att köpa i butik. Under hösten kommer även boken "Kommissionen" som har en lite annorlunda vinkel på dramat än vad tittarna får följa i serien.
Illyria skrev:Triangle-piloten: En doktor Jack i huvudrollen, låter väldigt Lost, och en mycket sämre karaktär.
Principal Wood som polis med Kendra-dialekt och dessutom är han korrupt.
Fattade inte om frun levde men det är väl poängen.Betyg: inte alls bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare