HeY skrev:Funderar på att ladda ner säsong 1 (av US), men jag har mina tvivel på serien då jag aldrig varit så jättemycket för hur de alltid ska förnedra homosexuella i amerikanska serier (som i Will och Grace). Men efter att ha hört så mycket bra om denna serien så har jag länge funderat på att ge den en chans.
madskellig skrev:HeY skrev:Funderar på att ladda ner säsong 1 (av US), men jag har mina tvivel på serien då jag aldrig varit så jättemycket för hur de alltid ska förnedra homosexuella i amerikanska serier (som i Will och Grace). Men efter att ha hört så mycket bra om denna serien så har jag länge funderat på att ge den en chans.
Jag kan väl inte hålla med om att dom "förnedrar" homosexuella i Will och Grace... snarare så ger dom väl en bekvämare bild av gay-livet som Amerikanerna har lättare att svälja.
Men Qaf är underbart, så ladda ner det nu
HeY skrev:Jag har inte sett så mycket av Will och Grace men av det jag sett så har dem helt klart gett den överdrivna gay-bilden som de så ofta gör i USA. Då menar jag inte Will som är någorlunda normal utan han den andra, vad är det han heter Jack?
brat skrev:Jag sitter som på nålar för att Buffster ska fortsätta att se någon gång!!
Glorificus skrev:brat skrev:Jag sitter som på nålar för att Buffster ska fortsätta att se någon gång!!
Ja, eller hur?!
brat skrev:HELA SERIEN!!!
Vad tycker ni egentligen? Finns det några avsnitt som mäter sig med 1x22? Vilka?
Kan ni klämma ur er en topp 3/5/10 eller vad ni nu har lust med eller är det omöjligt?
The Buffster skrev:1.21 och 1.22 Men som sagt Brian och Justin delarna var överlägset bäst och inget kan egentligen dra ner ett sånt här avsnitt. Jag hoppas verkligen inte att Queer as Folk slutar att vara såhär bra. Snygga musikmontage, en blodig scarf, folk med självmordstankar, lycka (dansen) följd av kolsvart smärta (garaget), det är det jag vill ha och jag hoppas att det blir mer sånt även i fortsättningen. För 1.22 det var ett avsnitt där jag kände att om alla avsnitt (eller åtminstone fler) hållit den klassen så hade QaF mycket väl kunnat platsa på en topp 10 lista. Övertygar kommande säsonger så kan den mycket väl hamna där.
HeY skrev:Funderar på att ladda ner säsong 1 (av US)
brat skrev:Ai, skriva vad du spoilrar? .
brat skrev:HELA SERIEN!!!
Vad tycker ni egentligen? Finns det några avsnitt som mäter sig med 1x22? Vilka?
Kan ni klämma ur er en topp 3/5/10 eller vad ni nu har lust med eller är det omöjligt?
brat skrev:Hehe. Me too. Och efter jag sett klart rött så tänker jag alltid på dig.
Illyria skrev:Jag hade inte tänkt köpa den, men då borde den ju finnas att ladda hem.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare