AKS skrev:caffeineaddict skrev:På slutet är min gissning att det är Logan utanför dörren, även om jag även vore glad om det var Wallace (som saknades i avsnittet).
Okej, nu vet jag att skådespelaren som spelar karaktären som står utanför dörren antagligen inte stod där då scenen spelades in. Men om man ser hur Veronica tittar och antar att hon tänkt på att göra det realistiskt så är det väl bara Wallace som är aktuell höjdmässigt. Teddy Dunn är enligt egen utsago 6' (jo visst, i hans magiska värld av uppfyllda önskningar...) och JD ser ju ut att vara längre än Teddy. Så båda av dem går bort. Men Wallace är ju i Veronicas höjd. Och ja, Weevil också. Så rent "praktiskt" så borde det vara en av dem. Men det förutsätter ju som sagt att Kristen Bell tänkte på var hon kollade höjdmässigt. Eller så kanske skådespelaren var där också... Ja, ja... Slutsatsen är att jag analyserat detta alldeles för mycket.
Personen kanske står en bit (två meter eller nåt) utanför dörren?
Annars tror jag absolut att det INTE är Wallace. Veronica skulle inte säga så till honom. Dessutom tycker jag nog (jag måste se avsnittet igen) att det känns som att hon tycker synd om personen som står utanför. Jag är ganska övertygad om att det är Logan.