A bear skrev: (spoiler Planet of the Dead) var det allt det här? Jämför med vad julavsnittet gjorde, gick in ordentligt i vem och vad Doktorn är, och så får vi "bara" ett vanligt Doctor Who-avsnitt minus fast companion?
noike skrev:Det har var ändå mer relevant än till exempel Titanic-specialaren.
MissKittyFantastico skrev:Vad är det för något Dr Who:igt som kommer 23/5. Tonight´s the night minisode? Såg det precis på MyEpisodes.
Writer and executive producer Steven Moffat said they saw some "amazing actresses" but Gillan "walked through the door the game was up". He described her as "funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it".
caffeineaddict skrev:Purdy! And scottish! Bara inte de ökar deras vilja att ev. starta upp en ordentlig Doctor/Companion-romans, men jag tror Moffat är för smart för det.
sfinx skrev:spoiler julavsnitt.
John Simm är inte längre ett rykte, på hans IMDB står det nya avsnitt som han kommer vara med i.
noike skrev:sfinx skrev:spoiler julavsnitt.
John Simm är inte längre ett rykte, på hans IMDB står det nya avsnitt som han kommer vara med i.
Det var faktiskt min källa när jag skrev om det också.
sfinx skrev:spoiler julavsnitt.
sfinx skrev:noike skrev:sfinx skrev:spoiler julavsnitt.
Det var faktiskt min källa när jag skrev om det också.
Facebook min första källa.
Sedan får vi se om Donna dyker upp. Vilket definitivt skulle betyda (glädje)tårar 1 januari för mig, andra tårar är redan säkra nu.
The Doctor:
I was simply going to suggest that you banished him from the doome and left him in the mercy of the trees.
(Mad) Hindle:
No... No. The trees has no mercy.
The Doctor:
...Oh yes... I was forgetting.
sfinx skrev:wyndham skrev:Det är inte kul att leva sitt liv genom Doctor Who.
I sure wouldn´t...![]()
Harkel
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare