adolvsson skrev:Mig? Har haft serien nere ett bra tag och... där har den legat kvar. Medtittande är ett effektivt medel för att faktiskt komma till och se på saker.
That would work. Eller kanske en Norrköpingskväll. Bara kastar ut en idé sådär.
adolvsson skrev:Mig? Har haft serien nere ett bra tag och... där har den legat kvar. Medtittande är ett effektivt medel för att faktiskt komma till och se på saker.
James Lipton: Harrison, what is your favorite curseword?
Harrison Ford: Motherfucker.
*Harrison ser nästan lite skamsen ut när publiken skrattar och applåderar åt det*
James Lipton *sätter upp ett finger i luften*: Simplicity!
sfinx skrev:Tack Fredrik. Mindre sömn och mer Slings and arrows. s1 avslutad.
noike skrev:sfinx skrev:Tack Fredrik. Mindre sömn och mer Slings and arrows. s1 avslutad.
Bra jobbat Fredrik!
sfinx skrev:Fast nu är det ju slut, allt. I wan´t some more...
Serieskaparna siktar dessutom mycket längre än så, story-arcen sträcker sig över en 6-säsongers-cykel. I och med att Damages ligger på just FX är det inte mycket som talar emot att deras vision kommer att förverkligas.
caffeineaddict skrev:30 Rock 2.15: Det går fortfarande att göra STOR humor på Bush-administrationens bekostnad.
"The roof is leaking."
"No, it's not. We did a study."
AKS skrev:Blir kanske en del av mitt sommarprojekt?
adolvsson skrev:noike, AKS. Jekyll med Nesbitt. Sett än? För ni borde. Jag säger bara.
Someone alert the nice folks at the MIA Network — some fresh product's headed their way.
I just got the unofficial official word that one of this season's best new comedies, Aliens in America, has been axed. Despite rave reviews when it debuted last fall, the CW laffer went largely ignored by viewers. Which sucks for them, because they missed out on a fantastic little show.
I've got better news for fans of another CW comedy, Reaper. I'm told it's "90 percent likely" that it'll be on the network's fall sked.
Stay close to the Ausiello Report throughout the weekend for the latest renewals and cancellations ahead of next week's upfronts.
Source: TVGuide.com, Michael Ausiello
caffeineaddict skrev:Men Dustin Hoffman var verkligen... fuckdamn. I nivå med Joss i det där att kännas som en människa HEEELT oberörd av rampljuset och som bara är nån som sitter där och tycker och tänker saker och råkar vara jävligt bra på det han gör. Rolig, inspirerande, charmig och vid tillfälle krossade han mitt hjärta. Ha med näsdukarna om ni ska se det.
caffeineaddict skrev:Jag har helt och hållet ändrat min uppfattning om Inside the Actor's Studio och James Lipton. Det är fan guld. Då har jag iofs hållt mig till avsnitten med skådespelare som jag tycker om och beundrar och hållt mig borta från Martin Lawrence-avsnittet....
Men Dustin Hoffman var verkligen... fuckdamn. I nivå med Joss i det där att kännas som en människa HEEELT oberörd av rampljuset och som bara är nån som sitter där och tycker och tänker saker och råkar vara jävligt bra på det han gör. Rolig, inspirerande, charmig och vid tillfälle krossade han mitt hjärta. Ha med näsdukarna om ni ska se det.
Kevin Spaceys imitationer går inte av för hackor heller, även om Lipton drar ut på det lite för länge.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]