We are set to release the unedited full 39 episodes initially in the UK in Feb 2008. The plan at the moment is to do 3 double dvds with eps 1-13,14-26,27-39. They will be in a normal DVD case with a card outer wrap. There will be a booklet with episode details and possibly a poster. We are doing a special edition with a retailer where all these 3 sets come in a bigger box with some kind of exclusive gift yet to be decided.This will then be released soon after in the USA and Australia. We are just about to start a very expensive picture and sound restoration in London. We are going to interview Jean Chalopin so we are asking fans if they have any questions I can put to him. We are also trying to source more images to use for the packaging as it seems not a lot has survived. I have episode synopses and about 40 images so far so any help would be much appreciated. There are a lot of fans out there wanting to help which is great news. We really want to make this an amazing set for the fans so if you have any great ideas then please let me know
Richard Walker
Fabulous Films Ltd
www.fabulousfilms.co.uk
Tvshowsondvd.com rapporterar också: Mysterious Cites of Gold Coming to DVD in 2008
Det här är definitivt det mest efterlängtade DVD-släppet sedan MSCL för min del. Play har sedan början på det här året haft en "coming soon" för serien och det började spekuleras om den snart skulle släppas på DVD. Och det viktigaste av allt nu när det verkligen är på gång är att de ska restaurera ljud och bild, dvs det är originaldubben på engelska som kommer vara med!

Först ett UK-släpp och sen R1 och R4 också, så det är väl bara att vänta och se vilken dvd-box jag ska köpa. Special edition låter perfekt och jag bryr mig inte om vad den kostar. Exclusive gift låter inte fel heller om det följer med, en liten condor-staty eller kanske medaljongen eller liknande? Det viktigaste är dock avsnitten på DVD med originaldubben.