gaspode skrev:Tyvärr la de till samtidigt en annons-sida mellan klickningar ibland som är bra irriterande..
gaspode skrev:jag är en registrerad person.. men nu får jag inte upp det heller, så de kanske fick in tusen klagomål i minuten tills de plockade bort det..
yay!
A bear skrev:Måtte de behålla sin rena kodning och sitt mäktiga innehåll i evighet, amen.
caffeineaddict skrev:Förr eller senare kommer plot summaries, trivia och liknande att börja samlas för alla avsnitt, misstag (såsom de att Oz är creddad i alla S1-avsnitt av Buffy än så länge) kommer korrigeras och rätt vad det är kommer bloatade sidor som tv.com vara onödiga.
Illyria skrev:caffeineaddict skrev:Förr eller senare kommer plot summaries, trivia och liknande att börja samlas för alla avsnitt, misstag (såsom de att Oz är creddad i alla S1-avsnitt av Buffy än så länge) kommer korrigeras och rätt vad det är kommer bloatade sidor som tv.com vara onödiga.
Är det helt säkert att allt det kommer?
caffeineaddict skrev:Illyria skrev:caffeineaddict skrev:Förr eller senare kommer plot summaries, trivia och liknande att börja samlas för alla avsnitt, misstag (såsom de att Oz är creddad i alla S1-avsnitt av Buffy än så länge) kommer korrigeras och rätt vad det är kommer bloatade sidor som tv.com vara onödiga.
Alltså, korrigeringarna har redan börjat göras. Du kan gå in och anmäla när någon regular är creddad på fel avsnitt. Och trivia och goofs finns redan på vissa avsnitt. Så, ja, det kommer. Det enda jag är rädd för att det inte kommer dyka upp är röstningsmöjligheten på enstaka avsnitt, men det får man väl hoppas på.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Illyria skrev:caffeineaddict skrev:Förr eller senare kommer plot summaries, trivia och liknande att börja samlas för alla avsnitt, misstag (såsom de att Oz är creddad i alla S1-avsnitt av Buffy än så länge) kommer korrigeras och rätt vad det är kommer bloatade sidor som tv.com vara onödiga.
Alltså, korrigeringarna har redan börjat göras. Du kan gå in och anmäla när någon regular är creddad på fel avsnitt. Och trivia och goofs finns redan på vissa avsnitt. Så, ja, det kommer. Det enda jag är rädd för att det inte kommer dyka upp är röstningsmöjligheten på enstaka avsnitt, men det får man väl hoppas på.
Det har väl aldrig gått att rösta på TV-serier på imdb?!
freso skrev:Det finns en halvny wiki man även kan spana på om man vill. http://tviv.org/
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare