Är det någon mer som sett den?
Vad tyckte du?
Är det någon som inte har sett och undrar något?
Vill någon osm har sett den disskutera något?
Jaa, vi ska helt enkelt disskutera filmen här!

HeY skrev:Vad tyckte du?
Langtry skrev:Jag såg den här filmen för 3-4 dagar sen men eftersom jag visste att det var en twist på den så räknade jag ut det redan efter ca 10 min.
noike skrev:Langtry skrev:Jag såg den här filmen för 3-4 dagar sen men eftersom jag visste att det var en twist på den så räknade jag ut det redan efter ca 10 min.
Inte så svårt att veta -- twisten på slutet är ju allt Shamanayan bryr sig sig om i sina filmer. (Han är IMAO modern tids mest överskattade regissör. Eller, som regissör duger han, som manusförfattare är Ed Wood bättre.)
HeY skrev:vad är IMAO??
Mudbath skrev:Jag tyckte den sög svettig kamelpung! Den var ju inte alls vad trailern utgav sig för. Jag gick in med förhoppningen att man skulle få se en skräckis och få vara lite rädd. Men icke då..![]()
Jag tyckte att den var bra. Jag gillar filmer som lyckas lura mig, och det gjorde den. Om det beror på att den var smart gjord eller att jag är dum vet jag inte, men jag blev i alla fall överraskad några gånger.
Framför allt gillar jag känslan när man tycker att något känns dåligt i början, och tror att det är pga att det är dåligt gjort, men så är det avsiktligt och har en förklaring i slutet.
Yog-Sothoth skrev:När jag såg den hade jag bara i princip hört att den skulle vara skräp. Därför blev jag positivt överraskad. Jag var imponerad av hur jag blev lurad gång på gång. Ca 3 gånger trodde jag att jag hade fått svaret på mysteriet, men så ändrade det sig plötsligt igen.
Tob skrev:Annars ser jag framemot hans Lady in the water ändå.
Matt skrev:Jag har hört så mycket dåligt om den här filmen. Bland annat här. Så jag har dragit mig för att se den. Men idag såg jag den. Jag tyckte den var riktigt bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare