LWes skrev:Jag vill inte att Wesley Snipes ska spela Black Panther. Då gör han säkert som med Blade att han gör karaktären stel och mörk och kall som aldrig är glad. Riktiga Blade på 70-talet var mycket männskligare och visade sina kännslor mer än den 'nya' Blade.
Vad tror ni? Jag har inte sett så många filmer med honom att jag kan bedömma om han passar som Black Panther, fast han ser inte ut som han...
LWes skrev:Jag kanske inte har sett Punisher ännu (jag har den på dvd har inte haft tid att se den...) men jag älskar att dom verkar vilja göra en uppföljare så gärna nu.
LWes skrev:På tal om Bullseye, har någon hört om han skall göra en cameo i Elektra? Det gick rykten om det för ett tag sen och det vore riktigt cool om han gör det.
RalfiParpa skrev:Du kommer ändra dig efter att du sett filmen.
RalfiParpa skrev:Så vad tror vi om Fantastic Four-filmen som är i produktion as we speak?
Michael "Vic Mackey" Chiklis som Ben Grimm för tusan. Jag kan inte tänka mig en bättre The Thing. Bara han inte är animerad hela filmen.
Hur bra Jessica Alba passar som The Invisible Woman tål väl att diskuteras.
Mönsterstudenten Thomas skrev:(om man kan räkna dessa som serietidningsfilmer över huvud taget, hehe).
Off skrev:Blade, Blade, Blade, Blade! En av mina favoritfilmer överhuvudtaget och därmed den bästa serietidningsfilmen.
Off skrev:Jag har inte läst en enda blade-tidning. Måste man ha gjort det :eek:
Tinder skrev:The Crow gillade jag nog bäst även om det var ett tag sedan jag såg den sedan gillade jag faktiskt båda X-men filmerna ganska mycket samt även Ghost World trots att jag likt The Crow inte läst serierna.
VelocityBoy skrev:"Ghost world" är lysande även om den till handlingen skiljer sig ganska mycket ifrån serien så fånger den stämningen så bra och skådisarna är inte att leka med.
caffeineaddict skrev:Ghost World och Chasing Amy (och även American Splendor) kanske är mer tveksamma som "serietidningsfilmer" i den vanliga bemärkelsen även om de onekligen handlar en hel del om (och i åtminstone två av fallen är baserade på) serietidningar.
noike skrev:Men förutom att de inte har spandex så är Ghost World och American Splendor precis lika mycket serietidningsbaserade som tillexempel Spider-Man. Serietidning är inte = hjälte i spandex.
LWes skrev:Någon här som har åsikter om Howard the Duck?
Ingen verkar gilla den filmen. Alla verkar hata den.
Jag såg den för flera år sedan och kommer inte ihåg vad jag tyckte.
LWes skrev:Någon här som har åsikter om Howard the Duck?
Ingen verkar gilla den filmen. Alla verkar hata den.
Jag såg den för flera år sedan och kommer inte ihåg vad jag tyckte.
Jag tycker att serietidningen är ganska bra, fast hans egna tidning är inte lika bra som när han var med i Man-Thing.
poser skrev:Efter att ha sett ghost world så måste jag säga Blade![]()
VelocityBoy skrev:För mig är Blade en throwback till åttiotalet med testosteronfylld hjärndöd action, värdelösa oneliners och dåligt skådespelande.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Men förutom att de inte har spandex så är Ghost World och American Splendor precis lika mycket serietidningsbaserade som tillexempel Spider-Man. Serietidning är inte = hjälte i spandex.
Mycket medveten om det, men jag vet inte... jag bara antog att alla ni andra (förutom du, min prins i orange mössa. Jag pratar om puckon som den där adolvsson) på något sätt gjorde den indelningen. Jag skyller på ölen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare