Tob skrev:En halvtimme efter var det dags för Flying Daggers. Jag gillar våde Crouching Tiger, Hidden dragon och Hero. Det är omöjligt att sitta och jämföra. Tycker Flying Daggers är bättre än båda. En mer konkret och linjär histora än Hero gör det lättare att hänga med och även greppa filmen. Med andra ord en betydligt bredare film (för västerländska publiken) än både Hero och CTHD. I botten i kärleks historia som fungerar bra. På gränsen till för sentiementalt under vissa stunder, men det känns ändå äkta och fungerar bra, actionsekvenserna är otroligt snygga. Uppskattar dem mer än dem som finns i Hero. Svårt att säga varför. Bra film, och en oändligt mycket bättre än förra. [/b]
AKS skrev:Tob, håller med dig om princip allt du skriver här. Kanske inte "oändligt" mycket bättre, men bra mycket bättre som sagt.
Plus att Takeshi Kaneshiro är oförskämt snygg. Har nog inte nämnt det förut.
Matt skrev:Var finns trailern?
Sus@n skrev:Någon som sett Ali G Iindahouse? Såg den hos en polare igår, snacka om sjuk humor
Tob skrev:Nu syftade jag på att den var oändligt mycket bättre än AvP, luddigt skrivit av mig, så du kanske tolka det som att den var oändligt mycket bättre än Hero.
dessutom nämnde du att han var snygg i ditt förra inlägg om Flying Daggers
Eisa skrev:das boot!!!
...In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
CiX skrev:The Boondock Saints, någon mer än jag som väntar på uppföljaren av denna helt underbara film?...In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Illyria skrev:noike skrev:Jodå. Ubåt = skräpfilm. Objektiv fakta.
Vampyrer på ubåtar då?
Ai skrev:Har du hört om dom äntligen börjat filma den eller är det fortfarande skjutet på framtiden?
Eisa skrev:the boondock saints är en sådan megarulle att jag är osäker på om jag vill ha en uppföljare. frågan är om den verkligen skulle kunna leva upp till förväntningarna.
CiX skrev:
http://www.theboondocksaints.com/sequel.htm
Finns mycket fina saker i deras webshop, bland annat en McManus kavaj som dom rekommenderar att man köper en storlek större för att få plats med "saker" under....
CiX skrev:Finns ju inga dåliga filmer, endel är det bara extremt få som tycker om.
Ai skrev:CiX skrev:Finns ju inga dåliga filmer, endel är det bara extremt få som tycker om.
Vackert sagt. Kan hända att jag stjäl det och använder det!
Eisa skrev:...Ai: jag har ganska "grabbig" filmsmak om du menar att det är grabbigt att gilla krigsfilmer. vad är "grabbigt"?
karykh skrev:Ai: Harley Davidson and the Marlboro Man, ååååååhhhh. Minnen. Så fin film, måste vara den mest sedda bakfyllefilmen genom tiderna. Iaf för mig.
Matt skrev:Tycker inte trailern till episode 3 såg helt värdelös ut men förväntningarna är ju inte så höga efter de två första episoderna.
Coolast i trailern var ju att Alec Guiness fick vara med.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare