Inget är sagt om Sarah Connor Chronicles ännu, men jag skulle säga att dess chanser är ännu mindre än Dollhouses var. För DoH fanns det ändå ett positivt förnyelsebuzz, att det fanns en chans, och något sådant har jag inte hört om TSCC. Tvärtom, dom enda viskningarna har varit dödsviskningar.
Som den naive sate jag är, känner jag mig nödgad att tillägga att det alltid finns en chans, hur mikroskopisk den än är. Det är trots allt en storfilm på gång i samma franchise man förhoppningsvis kan vilja dra nytta av. Måndag är dock det som gäller för säkert besked.
noike skrev:Att de flyttade serien till fredag var inte heller ett direkt bra tecken,
MrBurkle skrev:http://tvbythenumbers.com/2009/05/17/terminator-the-sarah-connor-chronicles-canceled/18840
Synd, var riktigt sugen på en ny säsong...
adolvsson skrev:Okej, så jag hoppas mot alla möjliga rimliga odds
The Buffster skrev:Om det är något jag är bra på så är det att hoppas mot alla möjliga rimliga odds. Så jag är med dig här.
adolvsson skrev:Okej, så jag hoppas mot alla möjliga rimliga odds, det är jag fullt medveten om, men än så länge är det fortfarande bara källor utan namn och ryktessidor som annonserat att det är officiellt. Inget ord än från varken FOX eller Josh Friedman
brat skrev:Hm, jag kanske är mer naiv än dig?
MrBurkle skrev:Så, nu har Summer inget att göra... hoppas hon landar en ny TV-roll där hon får pröva på lite annorlunda karaktärer!
brat skrev:Och varför bara ge upp på andra möjligheter redan?? De kan väl göra en FNL?? Fix it! Work the g.d. problem!
adolvsson skrev:brat skrev:Och varför bara ge upp på andra möjligheter redan?? De kan väl göra en FNL?? Fix it! Work the g.d. problem!
Får man tro ovan diskuterade blogglänk, är inte WB längre intresserade av att ta serien annorstädes, och jag läste nyss på annan plats att dom tydligen redan ska ha monterat ner kulisserna.
Vilket inte heller är verifierat, förstås, men ändå. Mörkt är det.
brat skrev:Monterat ned kulisserna? Hela grejen med det var ju att slutet var som det var, de behöver inte kulisserna längre. Det var en av de detaljer som spekulerarna byggde sina nedläggningsprognoser på som TSCC-folket bortförklarade, det skulle ha hänt oavsett nedläggning eller inte.
noike skrev:Jag är naiv och tror på den som midseason.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]