Någon som säljer Buffy eller Angel på DVD?

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Någon som säljer Buffy eller Angel på DVD?

Inläggav Vampire Lover » sön apr 03, 2005 13:07

Har bara lyckats få tag på BTVS s.1 och kanske 2 (började titta för ca 1 år sedan, känner mig väldigt nere över detta faktum...). Är det någon som tänker sälja någon sesong med Buffy/Angel kan ni väl höra av er till lilla mig. Men jag kanske ska säga att jag inte har så bra med stålar...
:cry:
"I may be love's bitch, but at least I'm man enough to admit it!" Spike, Lover's Walk, s. 3
Användarvisningsbild
Vampire Lover
Demon Fodder

Men vad i...

Inläggav Vampire Lover » sön apr 10, 2005 15:06

Okay... nu villl jag bara veta om det är det där med stålarna som skrämmer bort folk! Det är liksom inte så att jag är helt pank, jag har ju uppåt 1000 lappen (och det anser jag är lite lite om man vill få tag i alla sesongerna!) det var det jag menade! Men jag har har ju faktiskt cash. :?

Tina: Have you ever been to Montana?
Angel: Yeah, I was there during the depression.
Tina: ...
Angel: MY depression! I was... depressed there!
Ur Angel s.1 "City of"
"I may be love's bitch, but at least I'm man enough to admit it!" Spike, Lover's Walk, s. 3
Användarvisningsbild
Vampire Lover
Demon Fodder

Inläggav Therealbuffy » sön apr 10, 2005 16:27

Är du ute efter säsongerna på DVD lr VHS???
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Re: Men vad i...

Inläggav Binchy » sön apr 10, 2005 18:11

Vampire Lover skrev:Okay... nu villl jag bara veta om det är det där med stålarna som skrämmer bort folk! Det är liksom inte så att jag är helt pank, jag har ju uppåt 1000 lappen (och det anser jag är lite lite om man vill få tag i alla sesongerna!) det var det jag menade! Men jag har har ju faktiskt cash. :?

Tror inte att det är något som skrämmer i väg folk. De flesta här är Buffygalningar och vill inte skiljas från sina Buffysäsonger. Kanske, kanske att någon som har köpt SuperBuffyBoxen, trots att de redan hade några säsonger vill bli av med dem, men annars är detta inte bästa stället att hitta folk som vill bli av med sina Buffy.

Annars är det väl inga problem alls att få tag i Buffy. De finns i de flesta välsorterade videobutiker jag har besökt, de flesta nätbutiker har väl dem också. Kolla på Pricerunner så får du nog fram bästa billigaste ställe. Tusen kronor kommer ju inte att räcka länge, men du får väl köpa en eller ett par säsonger och sedan spara ihop mer pengar.

Lycka till!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Binchy » tor apr 21, 2005 17:56

För att helt emotsäga det jag skrev i förra inlägget Bild , så säljer jag min Angel säs 3 reg 2. Det är INTE den snygga bokboxen utan tre separata filmfodral i ett slipcase, spelad 2 gånger. 200 kr plus porto. Anledningen är att jag ville ha bokboxen, men beställde fel och nu hellre vill ha reg1, som jag har säs 1 och 2.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Angel säsong 1

Inläggav Gnorq » tor apr 21, 2005 18:14

Jag säljer säsong 1 av Angel, den exklusiva boxen, region 2, svensk text.. 600kr + porto, vid snabb affär kan priset diskuteras..

Gnorq
Gnorq
Demon Fodder

Återgå till Shopping