nolberg skrev:hur fan kan ni tycka buffy är bra? ett jävla tönt program ser hälre på snurre sprätt 24h i streck än 1 avsnitt av buffy
nolberg skrev:jag letade inte upp det en polare som kollar på det skrev sidan till mig och jag kunde inte hålla mig från att lära er vett, och sen kollar jag inte på skiten
sämsta serien som nånsin visats bög program för fan
nolberg skrev:jag letade inte upp det en polare som kollar på det skrev sidan till mig och jag kunde inte hålla mig från att lära er vett, och sen kollar jag inte på skiten
sämsta serien som nånsin visats bög program för fan
nolberg skrev:för andra gången, jag letade inte upp forumet jag registrerade mig
nolberg skrev:sämsta serien som nånsin visats bög program för fan
nolberg skrev:för andra gången, jag letade inte upp forumet jag registrerade mig
Giles skrev:Jag hatar ruskigt många saker men jag registrerar mig inte på alla dess forum och skriver hur dåligt det är
Pazuzu skrev:Giles skrev:Jag hatar ruskigt många saker men jag registrerar mig inte på alla dess forum och skriver hur dåligt det är
Dessutom skulle man vara utbränd vid det här laget, om man gjorde det.
nolberg skrev:hur fan kan ni tycka buffy är bra? ett jävla tönt program ser hälre på snurre sprätt 24h i streck än 1 avsnitt av buffy
adolvsson skrev:nolberg skrev:hur fan kan ni tycka buffy är bra? ett jävla tönt program ser hälre på snurre sprätt 24h i streck än 1 avsnitt av buffy
Vafan??! Dissa Snurre Sprätt på det viset, vad är det för sätt? Don't hate the wabbit.
VelocityBoy skrev:nolberg skrev:sämsta serien som nånsin visats bög program för fan
Lite homofobi inslängt på måfå![]()
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare