Illyria skrev:4x06 Nocturne: plus till Sydneys paranoida hallucinationer och Dixon som säger rakt ut vad han tycker om Sloan, go Dixon! Men utöver det... nada, avsnitten ger mig noll och det är verkligen dags att säsongen och arcen börjar nu.
Börjar bli något tröttsamt att tjata om det också, men jag saknar verkligen det riktiga Alias.
Tob skrev:Att jag har haft avsnittet hemma i tre dagar utan att ha sett på det säger en hel del.
Yog-Sothoth skrev:Nu har jag sett t o m 1.08, det är verkligen spännande! Hela dubbelagentsituationen utvecklades till en skattjakt, och nu är det dessutom övernaturliga element inblandade. Plus att serien är snygg och känns välskriven och påkostad. Varför har jag missat denna tidigare?
Kan någon svara på om säsong 3 av Alias kommer på region 2 inom en snar framtid? Hittar bara säsong 1 och 2.
Illyria skrev:4x08 Echoes:
Äntligen! Rambaldi! Sark! Cliffhanger! Detta är Alias.
Har verkligen saknat Sark, han är en av mina favoritkaraktärer.
Sloane är konstig och du vet inte vad hans planer egentligen är.
Rambaldi-profetior där Syd och Nadia är iblandade, kommer Nadia dö?
Hoppas nu bara säsongen fortsätter såhär för detta är vad jag vill se.
Tob skrev:Jag delar alla Alias avsnitten på Buffy hubben, men säger lite som caffe (även om jag nu inte delar några större mängder film och program) så ligger jag lite lågt med DC. Men skicka ett pm eller liknande så kan jag se till att vara ute på BF så kan du kolla hur hastigheten ligger, det kan ju hända att det går smidigare med Torrent programmet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]