Yog-Sothoth skrev:Kan någon lite snabbt bara dra varför Wonderfalls bör tittas på?
poser skrev:Slimcases, mmmm that tickles me in a nice way.
AKS skrev:DVD-boxen är inte så frestande för mig som inte sett serien. Jag menar alltså foton och cover art.
VelocityBoy skrev:Jävla Axelmusic raderade just min order för att jag inte hade täckning för min Wonderfalls box... jaja jag får väl beställa den imorgon igen men nu får man känna sig som en idiot bara för att man inte har pengar på kontot sju dagar innan den skulle släppas.
Yog-Sothoth skrev:Jag har för mig att AxelMusic drar pengarna först när de skickar ut varorna?
Yog-Sothoth skrev:Jag har för mig att AxelMusic drar pengarna först när de skickar ut varorna?
VelocityBoy skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag har för mig att AxelMusic drar pengarna först när de skickar ut varorna?
De skulle väl skicka grejorna... vem hade kunnat ana att de skulle "tjuva" så mycket med release datumet.
Illyria skrev:Eftersom leverans ofta tar ca en vecka så brukar de skicka ut saker i förväg så du faktiskt har dvdn dagen den släpps, eller tom innan. Väldigt bra service. Ibland har de skickat ut saker två veckor i förväg också.
Glorificus skrev:Han är så sjukt lik Matthew Fox.
*tänker vidare*
Glorificus skrev:Han är så sjukt lik Matthew Fox.
Illyria skrev:Glorificus skrev:Han är så sjukt lik Matthew Fox.
Det finns helt klart en stor likhet men så jättelika är de samtidigt inte, verkar bero lite på hur miner och vinklar osv
VelocityBoy skrev:Så nu har jag fått min box och jag har sett de första tre avsnitten och my my... det här är otäckt bra utan att överdriva bland det bästa jag någonsin har sett
noike skrev:VelocityBoy skrev:Så nu har jag fått min box och jag har sett de första tre avsnitten och my my... det här är otäckt bra utan att överdriva bland det bästa jag någonsin har sett
I love you! (Och nej, jag är inte sarkastisk. Inte mycket. Kolla upp min topp fem bästa serie-lista i en annan tråd. Folk spottar på mig för att jag har hypat upp Wonderfalls. Elaka varelser.)
adolvsson skrev:Fast jag spottar bara på dig när du är smutsig och behöver tvättas. Det är väl okej?
noike skrev:I love you! (Och nej, jag är inte sarkastisk. Inte mycket. Kolla upp min topp fem bästa serie-lista i en annan tråd. Folk spottar på mig för att jag har hypat upp Wonderfalls. Elaka varelser.)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare