noike skrev:the_outcast81 skrev:nej han försöker inte förlöjliga dina åsikter dom är ju dina och vi är alla lika glada för det. För det kan inte var lätt att alltid har fel eller jo det kan det för enligt vad jag har läst och enligt minna egna erfarenheter här i livet så har du lyckats med det konst stycket.
Och åter igen förvånas jag över hur lätt Outcast har för att låta som ett komplett rövhål. Man blir faktiskt lite avundsjuk.
LWes: vad Off antagligen menade var inte så mycket att ni hade olika samk utan att du bestämmer ifall en film är bra inte på dess egna kvaliteter utan snarare omkringliggande saker som faktsikt inte spelar någon roll fom om filmen är bra eller dålig.
LWes skrev:Off skrev:Hade det blivit så att Blade spelades av Kathy Griffin och handlingen var att hon spred fredens budskap i en fiskeby hade jag inte gillat den. För mig är det inte namnet på filmerna utan filmerna i sig som är det viktiga.
Jag hoppas att du förstår att det inte var det jag menade, för det känns som du nu försöker förlöjliga mina åsikter för att jag inte gillar samma filmer som du...
Whatever, jag orkar inte bry mig...
adolvsson skrev:Whoa, who died and made you a diplomate? För att komma från dig låter det bara fel, onaturligt och helt fel. Glömt kaffet, eller? Suttit på fel sida kanske? Snap out of it, man!
adolvsson skrev:noike skrev:the_outcast81 skrev:nej han försöker inte förlöjliga dina åsikter dom är ju dina och vi är alla lika glada för det. För det kan inte var lätt att alltid har fel eller jo det kan det för enligt vad jag har läst och enligt minna egna erfarenheter här i livet så har du lyckats med det konst stycket.
Och åter igen förvånas jag över hur lätt Outcast har för att låta som ett komplett rövhål. Man blir faktiskt lite avundsjuk.
LWes: vad Off antagligen menade var inte så mycket att ni hade olika samk utan att du bestämmer ifall en film är bra inte på dess egna kvaliteter utan snarare omkringliggande saker som faktsikt inte spelar någon roll fom om filmen är bra eller dålig.
Whoa, who died and made you a diplomate? För att komma från dig låter det bara fel, onaturligt och helt fel. Glömt kaffet, eller? Suttit på fel sida kanske? Snap out of it, man!
Yog-Sothoth skrev:adolvsson skrev:noike skrev:the_outcast81 skrev:nej han försöker inte förlöjliga dina åsikter dom är ju dina och vi är alla lika glada för det. För det kan inte var lätt att alltid har fel eller jo det kan det för enligt vad jag har läst och enligt minna egna erfarenheter här i livet så har du lyckats med det konst stycket.
Whoa, who died and made you a diplomate? För att komma från dig låter det bara fel, onaturligt och helt fel. Glömt kaffet, eller? Suttit på fel sida kanske? Snap out of it, man!
Jag måste erkänna, noike har tyvärr rätt. Det inlägget som är citerat längst in har några helt klara rövhålskvaliteter.
the_outcast81 skrev:yogurt: noike borde veta han var ju tvigad att var i samma hus som mig i 25 år.
ok då tills du blev 25noike skrev:the_outcast81 skrev:yogurt: noike borde veta han var ju tvigad att var i samma hus som mig i 25 år.
Yeah, right, du är inte 25,
LWes skrev:TkJ skrev:LWes skrev:God of Music = Barry Manilow
WTF?!
Vi gillar inte samma slags musik. Big deal.
gaspode skrev:Kom igen nu, topic är Film, inte Vi har inte samma smak som LWes...
Zaxx skrev:Bring It On
jvc_man skrev:Troy var suverän [...]
sharatec skrev:jvc_man skrev:Troy var suverän [...]
Kul att man inte är den ende som gillar den... Jag hade (som jag kanske redan skrivit i den här tråden...?) väldigt låga förväntningar på grund av att den fått så ljumma omdömen, men jag kan ärligt inte förstå vad det skulle vara för fel på den. Utmärkt film.
RalfiParpa skrev:Zaxx skrev:Bring It On
Är det inte filmen med Eliza Dushku och biltvätt?
Qarlsson skrev:Apropå tips om bra filmer, here's one - Bubba Ho-Tep - Så fullständigt vrickad och charmig och lågmäld och varm och genialisk på en och samma gång..
.. och den har Bruce Campbell =)
jvc_man skrev:Ohh, min idol ju! Trodde inte han hade gjort mer än Evil Dead (favvo. Army of Darkness)!
noike skrev:jvc_man skrev:Ohh, min idol ju! Trodde inte han hade gjort mer än Evil Dead (favvo. Army of Darkness)!
Angående The Bruce. (Han har faktiskt gjort en hel del JVC.)
Running Time. Svartvit riktig independentfilm i realtid där de försökt dölja klippen. Handlar om ett rån och är riktigt bra.
jvc_man skrev:Qarlsson skrev:Apropå tips om bra filmer, here's one - Bubba Ho-Tep - Så fullständigt vrickad och charmig och lågmäld och varm och genialisk på en och samma gång..
.. och den har Bruce Campbell =)
Ohh, min idol ju! Trodde inte han hade gjort mer än Evil Dead (favvo. Army of Darkness)!
Den måste jag ju bara se!!
Någon info om den, länk?
Mvh
Tob skrev:Största problemet för mig med filmen var att jag inte visste vad jag skulle tycka om dem olika sidorna. Filmen lämnar mycket upp till publiken att bestämma vilka som är "goda" och "onda". Problemet är att jag inte engagerade mig i karaktärer och historien så mycket, och allt faller rätt ordentligt. Det finns inget driv i filmen helt enkelt.
CheeseGuy skrev:Och det hade varit kul om striderna hade varit lite mer storslagna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]