Yog-Sothoth skrev:http://www.kongisking.net/ är den officiella filmsajten, och där kommer med jämna mellanrum upp små filmer om inspelningen där PJ, skådespelarna och andra som är med i filmen medverkar. De påminner om de dokumentärer som är med på LOTR-dvd:erna, man får se tidiga specialeffekter, scenbyggen osv.
De svarar tom. på frågor som man kan maila in.
Obscent bra bok också.adolvsson skrev:Philip K. Dick-filmatiseringen A Scanner Darkly.
jvc_man skrev:Kommer bli ett suveränt filmår, bara att Star Wars EIII kommer är ju fantastiskt! Sedan så kommer att helt tåg-lass med grymt bra filmer (i.a.f. potentiell möjlighet att bli grymt bra) , stod en hel lista i Kvällans (Fredag) idag samt Metro, ska blir riktigt skoj. Hyllan kommer garanterat att fyllas av dvdfilmer!
jvc_man skrev:Kommer bli ett suveränt filmår, bara att Star Wars EIII kommer är ju fantastiskt!
Yog-Sothoth skrev:jvc_man skrev:Kommer bli ett suveränt filmår, bara att Star Wars EIII kommer är ju fantastiskt!
Hur detta kan vara något positivt är fortfarande ett mysterium för mig.
LWes skrev:Du har sett första säsongen av Clone Wars va? För den var riktigt grym. Kommer på dvd i typ mars en dag efter andra säsongen börjar.
Lite kul att se innan Episode III kommer...
jvc_man skrev:LWes skrev:Du har sett första säsongen av Clone Wars va? För den var riktigt grym. Kommer på dvd i typ mars en dag efter andra säsongen börjar.
Lite kul att se innan Episode III kommer...
Har tyvärr inte sett någonting av Clone Wars, vilken kanal gick det på? Kommer en dvd med den serien, schyst, blir ett måste i samlingen ju!När börjar säsong II ?
Langtry skrev:Tänkte skriva lite filmer men såg att så gott som alla redan fanns med på en eller annan lista. (så går det när man inte varit inne på nå'n dag)
Kan ju nämna några bara för att...
King Kong
Narnia
Starwars III
Charlie and the chocolat factory
Serenity
Harry Potter and the goblet of fire
Hitchikers's guide to the galaxy
Så såg jag att ni pratat om Neverwhere.
/me love it![]()
Har den på datorn så om nån vill ha den så skicka ett pm så fixar vi lite
AKS skrev:Då jag var liten, och alltså tyckte om att trycka på knappar som man ju gör då, så tyckte jag att det var hur j-vla coolt som helst med alla de där knapparna i hissen. Det var ju knappar överallt vad jag kan minnas.
Men visst var det lite wacky-wacky? Var det inte det? Har svårt att komma ihåg, men har ett minne av att jag tyckte allt var helspejsat.
AKS skrev:Måste lägga till Sin City på min lista efter att ha sett trailern. Hot dang! Den ser så fantastiskt cool ut att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Synd bara att den största anledningen till att jag slutade se Gilmore Girls efter 10-15 avsnitt -- Alexis Bledel -- är med. Hon pratar alltid så jäkla entonigt att jag har lust att hålla för öronen så fort hon pratar.
AKS skrev:Måste lägga till Sin City på min lista efter att ha sett trailern. Hot dang! Den ser så fantastiskt cool ut att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Synd bara att den största anledningen till att jag slutade se Gilmore Girls efter 10-15 avsnitt -- Alexis Bledel -- är med. Hon pratar alltid så jäkla entonigt att jag har lust att hålla för öronen så fort hon pratar.
Yog-Sothoth skrev:Jag känner en och annan figur i verkligheten som pratar mer entonigt än hon.
LWes skrev:Tror inte hennes roll i filmen är så stor. Speciellt eftersom hon inte ens står med på filmens förstasida på imdb...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare