Question: In your last column, you mentioned a letter-writing campaign to save Dead Like Me. To whom should I write? — Barbara
Ausiello: I hear MGM has pitched the show to WB, so that's one place to start. Here's that address: The WB, 4000 Warner Blvd., Burbank, Calif., 91522
Off skrev:Det är bara en fix idé jag har om att HBO vill göra allt själv. Det kanske inte stämmer så bra men jag är en obotlig pessimist.
adolvsson skrev:Meh, yeh meek bastisches of little faith. Ja, fult i mun är kul och bra men inte allt. Det finns sätt att komma undan det. Mason kan börja svära på ren brittiska istället, man verkar ju kunna komma undan med en hel del fulheter så länge den medelamerikanska bolagschefen tror att inte pöbeln hajjar tugget (eller inte hajjar det själv, för den delen). Och våld tenderar de kunna ta rätt långt även hos icke-kabelkanaler. Det är sex som är det riktigt farliga här i världen, det vet väl alla. Hellre ett svordomsfritt DLM än inget DLM alls. Kan fortfarande vara mörk och shit. Kanske kan kännas konstigt i början, men man vänjer sig. Mer DLM åt folket. Dammit.
George: Who decides what we look like?
Mason: I don't know. Maybe this is what our inner child looks like when it grows up.
George: If that were the case, it looks like my inner child's road to adulthood was paved with crack cocaine, ten-dollar blowjobs, and maybe even a trick baby or two.
AKS skrev:Off skrev:Det är bara en fix idé jag har om att HBO vill göra allt själv. Det kanske inte stämmer så bra men jag är en obotlig pessimist.
Alrighty. Då ska jag vara positiv och hoppas på HBO m.a.o..
Illyria skrev:FX? Har inte de där 45 dagarna gått snart så vi kan få sluta plågas...
Question: Any more news on a new home for Dead Like Me? — Thaddeus Cultt
Ausiello: Forget about it going to WB. My spies tell me they passed. I'm afraid Dead is, um, dead.
VelocityBoy skrev:(sorry VM men det här är så mycket bättre) det är nästa Buffy och Angel klass på serien.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare