AKS skrev:men enligt vissa källor (message boards igen) så var avsnittet Silence of the Lamb för mörkt eller opassande för julsäsongen. Alltså sändes AEFC som 1.10 och SotL som 1.11.
Nej, jag tror snarare att det var så att dom ville hinna visa jul-avsnittet innan jul och nyår så dom bytte plats på 10 och 11.
Men låt oss hoppas att nästa avsnitt är mörkt och opassande för det kan serien behöva.
Men jag tycker det var dåligt att dom bytte plats på avsnitten eftersom man nu i nästa avsnitt inte kommer få en fortsättning på förra avsnittet som ju slutade med att
Logan's pappa got stabbed. Jag undrar om han överlever och det lär ju bli lite konstigt att dom inte ens kommer nämna det i nästa avsnitt. Fall dom inte har spelat in några nya scener eller flyttat någon scen från avsnittet efter förra avsnittet till nästa avsnitt, men det tror jag inte att dom gjort.
I vilket fall som helst är det en mycket bra serie som kan bli mycket mycket bättre än vad den är nu om den bara får lite tid på sig.
Som Buffy blev bara bättre och bättre för varje säsong ända till slutet och jag har en kännsla av att Veronica också kan bli bättre och bättre ju längre den håller på.